شماره روزنامه ۶۰۳۳
|

آرشیو اخبار : شرکت ها

  • بزرگ‌ترین فروشگاه موبایل سامسونگ کشور توسط شرکت «دیجی سرویس» و محمدرضا گلزار به عنوان سفیر این برند، در بازار چارسو افتتاح شد.
  • دومین پرتاب آزمایشی بدون سرنشین فضاپیمای استارلاینر بوئینگ به دلیل مشکلات دریچه‌های محرک کپسول، حداقل به مدت دو ماه به تعویق افتاد. آخرین ماموریت این فضاپیما موسوم به OFT-2 قرار بود ماه دسامبر 2020 انجام شود، اما بوئینگ چند بار این پرتاب را به تعویق انداخت و آخرین تاریخی که برای آن تعیین کردند سوم آگوست بود. طی فرآیند آماده‌سازی در روز پرتاب، بوئینگ متوجه شد که 13 دریچه سیستم محرکه در فضاپیما باز نمی‌شود و باعث شد تا این شرکت پرتاب را به تاخیر بیندازد.
  • گلکسی Z Fold3 محصولی با امکان مولتی‌تسکینگ قدرتمند برای کاربرانی است که خواهان بهترین محصول برای رسیدن به بهره‌وری و تصاویر فراگیر هستند. این گوشی تاشو در حالت باز یک نمایشگر به بزرگی دو گوشی همراه را در اختیار کاربران خود می‌گذارد.
  • مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران، برای اولین بار در کشور، اقدام به برگزاری دوره آموزشی کارآفرینی و سرمایه‌گذاری مالی و اقتصادی برای نوجوانان 10 تا 20 سال کرد. این دوره آموزشی با مشارکت گروه مطالعات سرمایه‌گذاری‌های صنعتی، طی 8 سال طراحی و تولید شده و هدف اصلی آن، ایجاد بینش و ساختار فکری اصولی در نوجوانان کشور، برای درک و تحلیل مسائل پایه‌ای مالی و اقتصادی و همچنین ایجاد مدل ذهنی صحیح در خصوص اصول و فرآیند کارآفرینی در سنین پایه است. محتوای کلی این دوره شامل تشریح مفاهیم مالی، اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مراحل راه‌اندازی کسب و کار به زبان ساده است.
  • برای ارتباط کامل دستگاه‎ها با هم در یک پلت‌فرم هوشمند نیاز به بستری برای هماهنگ‎سازی است. این روزها بیشتر دستگاه‎ها از آنچه برای ارتباط با دیگر دستگاه‎ها لازم است برخوردارند ولی نظم‎دهی و هماهنگ‌سازی، حلقه مفقوده‎ای است که هوآوی قصد دارد با Super Device پاسخی درخور به آن دهد. در ادامه با معرفی این قابلیت مهم و کاربردی همراه ما باشید.
  • شرکت سهامی‌ بیمه دانا در راستای رسالت خود در حوزه فعالیت بیمه‌گری، با ارائه خدمات متمایز بیمه‌ای، پس از اجرای طرح موفق مهردانا، مدتی است که طرح رفاه دانا را به مرحله اجرا درآورده است. طرح «رفاه دانا» با بهره‌گیری از سرمایه و استعدادهای انسانی توانمند، تلاش می‌کند از طریق اطمینان‌بخشی برای تامین امنیت خاطر مشتریان و برآورده شدن انتظارات ذی‌نفعان شرکت اقدام کند.
  • با هدف مکانیزه کردن پرداخت‌های متوالی یا متناوب به منظور جلوگیری از فراموش شدن پرداخت‌های مورد نیاز و تسهیل فرآیند پرداخت بدون نیاز به صرف وقت از سوی مشتریان بانک ملت، طرح «بانک پرداخت» این بانک راه‌اندازی شد. به گزارش روابط‌عمومی ‌بانک ملت از مشخصات و مزایای این طرح می‌توان به امکان سپردن عملیات پرداخت‌های متوالی یا متناوب نظیر خرید شارژ، پرداخت قبض، پرداخت اقساط مربوط به خرید کالا و خدمات با یک بار ثبت نام در این طرح و ارائه مجوز پرداخت بابت مورد مشخصی نظیر شارژ یا قبض و انجام پرداخت‌های بعدی مربوط به موضوع مشخص شده بدون نیاز به صرف وقت و جلوگیری از امکان فراموشی پرداخت، به بانک یا شرکت و سازمان ارائه‌دهنده خدمات اشاره کرد. بر اساس این گزارش، امکانات فعلی این طرح شامل شارژ خودکار خطوط اعتباری ایرانسل،…
  • شرکت بیمه سامان با معرفی نمایندگان برتر خود در جشنواره فروش بیمه‌های زندگی، از آنها قدردانی کرد. کمپین بیمه عمر شرکت بیمه سامان که به صورت کشوری و با همکاری معاونت اجرایی و معاونت بیمه‌های زندگی از ابتدای آبان ماه سال گذشته تا دهم اردیبهشت سال‌جاری برگزار شد، 64 برگزیده داشت. از این تعداد 26 نماینده با سنجش عملکرد در مقیاس کشوری و 38 نماینده نیز به دلیل فعالیت ماهانه خود رتبه برتر را از آن خود کردند. کمپین کشوری در شعب تهران به صورت حضوری و در سایر شعب به صورت مجازی برگزار شد. نمایندگان فعال شرکت بیمه سامان که در این جشنواره رتبه‌های برتر را از آن خود کردند، به صورت ماهانه جوایزی دریافت کردند و در پایان کمپین نیز برگزیدگان کشوری تقدیر شدند.
  • حق‌‌بیمه تولیدی شرکت بیمه کوثر در 6ماه نخست 1400 با رشد 43درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل و ترکیب مناسب پرتفوی، از 2600میلیارد تومان عبور کرد که از نظر ریالی بیانگر بیش از 790میلیارد تومان افزایش فروش است. مدیر برنامه‌ریزی و توسعه بیمه کوثراعلام کرد: با تلاش همکاران بخش‌های مختلف شرکت، خوشبختانه توانستیم ترکیب فروش 83درصدی رشته‌های غیرزندگی و 17درصدی رشته‌ زندگی را در این مدت محقق کنیم. محسن آصفی افزود: همچنین طی این دوره 6ماهه، رشته‌های مهندسی، باربری و مسوولیت هر کدام ‌به ‌ترتیب با افزایش فروش 181، 166 و 102درصدی نسبت ‌به مدت مشابه سال گذشته، بیشترین رشد تولید حق‌بیمه را در میان سایر رشته‌ها به خود اختصاص داده‌اند.
  • شرکت سهامی ‌بیمه ایران بار دیگر به سطح یک توانگری مالی که بالاترین سطح توانگری در صنعت بیمه کشور است، رسید.‏ بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ‌ایران در نامه‌ای به سید‌مجید بختیاری مدیر عامل بیمه ایران، نسبت توانگری مالی شرکت سهامی ‌بیمه ایران را برای سال 1400 معادل 109درصد و در «سطح یک» اعلام کرد. شرکت‌های بیمه‌ای که در سطح یک توانگری مالی قرار دارند، در وضعیت عالی قرار ‏داشته و نسبت توانگری آنها صددرصد یا در مواردی می‌تواند حتی بیشتر باشد. همچنین، این شرکت‌ها ‏برای انجام تعهدات خود در مقابل بیمه‌گذاران و صاحبان حقوق آنها از توانایی خوبی برخوردارند.‏ بیمه ایران با وجود قدرت مالی بالا، چند سالی بود که به دلیل معیارهایی و نیز با توجه به عواملی چون تکالیف قانونی و تحت شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه اقتصادی، در سطوح…