فروش گردو ژنوتیپ رویال به قیمت باورنکردنی؛ فقط ۸۰ هزار تومان

رپرتاژ آگهی: عمده مناطق سردسیر کشور، غرب و شمال غرب هستند. اگر ساکن این مناطق هستید و می خواهید نهالی اقتصادی، پر بازده و سودآور را بکارید، گردو ژنوتیپ رویال یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما است. این نهال فوق العاده را می توانید تنها با 80 هزار تومان از رویال نهال خریداری کنید. این تخفیف تکرار نشدنی است و فرصت زیادی برای استفاده از آن باقی نمانده؛ پس همین الان با کارشناسان فروش رویال نهال تماس بگیرید و باغستان خود را با کمترین سرمایه احداث کرده یا گسترش دهید.

حقایقی در خصوص گردو ژنوتیپ رویال که تمام باغداران باید بدانند

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که سبب شده گردو ژنوتیپ رویال طرفداران زیادی داشته باشد و با سرعت بالایی به فروش برسد، پوست کاغذی بودن آن است. با وجود گردوهای پوست های کاغذی که به راحتی شکسته می شوند دیگر، کسی سراغ گردوهایی با پوست های سخت و چوبی نمی رود. درصد بالایی از این گردو را مغزهای سفید و روشن تشکیل داده اند که طعم لذیذ و عالی دارند. مغز گردو کانادایی منبع غنی از کلسیم، آهن، فیبر و کربوهیدرات است و نقش مهمی در سلامت انسان دارد.

نهال گردو ژنوتیپ رویال از ارقام پایه کوتاه است و ارتفاع آن حداکثر به 5 متر می رسد. باغداران حرفه ای می دانند که نهال های پایه کوتاه باردهی بیشتری دارند و برداشت محصول از آن ها راحت تر و سریع تر است. با کاشت گردو ژنوتیپ رویال می توانید بالاترین محصولات درخت را هم برداشت کنید.

این نهال با وجود پایه کوتاه بودن، گستردگی زیادی ندارد و می توان آن ها را در فاصله 6 متری از یکدیگر کاشت. به این ترتیب در یک هکتار می توان 250 نهال گردو ژنوتیپ را کاشت. هر اصله نهال گردو ژنوتیپ رویال قادر است 70 کیلوگرم محصول تولید کند که عددی قابل توجه است. با توجه به قیمت گردو کاغذی و با یک ضرب ساده می توانید متوجه شوید که هر هکتار باغستان گردو کانادایی، بالغ بر 600 میلیون تومان سودآوری دارد.

این گردو بین 80 تا 100 سال عمر مفید و اقتصادی دارد؛ به شرط آنکه هرس سالانه، کوددهی، سم پاشی و آبیاری آن را به طور منظم انجام دهید. فراموش نکنید که میزان آب مورد نیاز برای این نهال بین 30 تا 50 لیتر است. نهال گردو کانادایی برای کاشت به صورت دیم مناسب نیست و حتماً باید مرتب آبیاری شود تا باردهی آن به بالاترین میزان خود برسد.

این درخت را تنها برای محصول آن نکارید!

این درخت را تنها برای محصول آن نکارید!

بسیاری از باغداران در زمان خرید نهال تنها به باردهی آن فکر می کنند؛ غافل از اینکه از یک درخت بالغ می توان بهره های اقتصادی دیگری نیز دریافت کرد. چوب درخت گردو کانادایی یکی از مرغوب ترین چوب هایی است که برای تولید صنایع چوبی از آن استفاده می شود. شما باغداران عزیز می توانید بعد از اتمام عمر اقتصادی درخت های باغستان خود، آن ها را قطع کرده و با قیمتی عالی به تولیدکنندگان صنایع چوب بفروشید. اگر مساحت زمین شما بالا باشد، می توانید در زمان هرس کردن نهال ها نیز چوب بسیار زیادی از آن به دست آورید.

علاوه بر چوب برگ های پوسیده و خزان کرده این درخت نیز می تواند به عنوان یک کود ارگانیک و سالم و حتی غذای دام نیز مورد استفاده قرار بگیرد؛ پس می توانید از تمام اجزای درخت گردو ژنوتیپ رویال بهره اقتصادی بگیرید و کسب درآمد کنید.

فروش این گردو هم تنها برای تازه خوری نیست. از آن جایی که مغز گردو کانادایی سرشار از مواد مغذی است، برای تولید انواع فرآورده های خوراکی؛ از جمله کره گردو از آن بهره می گیرند. علاوه بر این بسیاری از تولیدکنندگان شیرینی، حلوا، قاووت، بستنی و... هم برای افزایش کیفیت محصولات خود، به دنبال گردوهای با کیفیت هستند. شما می توانید با صاحبان این صنایع وارد مذاکره شوید و بخشی از باغستان خود را به آن ها پیش فروش کنید.

XgoPR89yP2kr

گردو ژنوتیپ رویال را گران نخرید؛ چون در رویال نهال تنها ۸۰ تومان است

با کمی جست و جو در نهالستان های مختلف متوجه خواهید داشت که اگر بخواهید نهالی اصیل، باکیفیت و شناسنامه دار خریداری کنید، بالای 100 هزار تومان باید برای آن هزینه پرداخت نمایید، اما رویال نهال حامی باغداران است و نهال گردو ژنوتیپ رویال که گواهی نامه کیفیتی و تضمین باردهی دارد را تنها به قیمت 80 هزار تومان به فروش می رساند. این یک تخفیف باور نکردنی و تکرار نشدنی است.

کارشناسان مجرب رویال نهال با چندین سال سابقه در زمینه کاشت گردو، موفق شده اند به جز گردو کانادایی، گونه های کمیاب دیگر گردو را هم در اراضی خود پرورش دهند؛ بنابراین زمانی که به رویال نهال مراجعه می کنید، با تنوع بالایی از نهال گردو مواجه می شوید که می توانید با توجه به اقلیم منطقه زندگی خود، آن ها را خریداری کنید.

برای خرید گردو ژنوتیپ رویال نیازی نیست حضوراً به نهالستان بروید؛ بلکه می توانید به صورت غیر حضوری و تنها با یک تماس تلفنی هم خرید خود را انجام دهید. تمام نهال ها سالم، با بسته بندی مناسب و در کمترین زمان ممکن در هر جای ایران که باشید به دستتان می رسد.

اگر از این فرصت ویژه فروش نهال گردو استفاده کردید، می توانید در ۵ سال آینده به بهره برداری اقتصادی برسید، اما اگر آن را از دست بدهید باید برای خرید نهال تا زمستان سال آینده صبر کنید و ۲ برابر باغدارانی که از این فرصت استفاده کرده اند، پول بدهید تا بتوانید نهال گردو ژنوتیپ رویال را خریداری کنید. پس عجله کنید و با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید.

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید نهال گردو به سایت ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.