قیمت مانتو شلوار اداری در بازار

رپرتاژ آگهیمانتو اداری و کت و شلوار جزء معدود پوشاک هایی است که تغییر زیادی نداشته اما همچنان جزء لباس های شیک است. هنوز خیلی افراد فکر می کنند فرم اداری بانوان همان لباس های گشاد و اپل دار زمان دهه شصت هست که پوشیدن آن فقط برای دختران مدرسه است.

اما پیشرفت مد روی مانتو شلوار اداری هم تاثیر گذاشته و طراحان مد کشور مثل باران دخت و آرسته در زمینه طراحی فرم اداری پیشرو بوده و مدل های جدید مطابق با مد روزطراحی کرده اند.

قیمت مانتو اداری

اگر برای خرید مانتو اداری به بازار مراجعه کنید با قیمت های مختلفی مواجه می شوید. قیمت ها بین ۵۰۰ هزار تا ۵ میلیون تومان متغیر است. اما چرا قیمت ها به این شکل هستند و ما به عنوان یک مشتری باید چه مانتویی را بخریم؟

جنس پارچه مانتو اداری

فرم اداری بانوان با پارچه های مختلفی دوخته می شود. پارچه های شانتون و فیونا و ترک و چندین نوع پارچه دیگر که هر کدام قیمت مختلفی دارد.

حتی پارچه ای مانند شانتون نیز انواع مختلفی دارد و هر متر از این پارچه از ۵۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد. پس مهمترین و اصلی ترین قیمت مانتو اداری را می توان نوع پارچه آن دانست.

حالا شاید بپرسید مانتو با چه پارچه ای بگیرم؟ این مورد کاملا به بودجه شما بستگی دارد. اما طبق تجربه ما بهتر است از بین پارچه فیونا و ترک انتخاب کنید. پارچه فیونا قیمت مناسبی دارد و مانتو با پارچه ترک قیمت حدود ۲ تا ۳ برابری دارد.

فیونا یک پارچه چهارفصل است که بیشترین استفاده آن در تولید مانتو اداری است.

کیفیت دوخت مانتو اداری

نکته ای که شاید از چشم اکثر ما پنهان بماند کیفیت دوخت مانتو است. احتمالا هنگام پرو مانتو یا هر لباس دیگری متوجه تفاوت تنخور یک لباس ارزان و گران شده اید. البته که واضح است گران بودن لباس دلیل بر بهتر بودن آن نیست اما ارزان بودن می تواند دلیلی بر کیفیت پایین باشد.

تولیدی های بزرگ معمولا از دستگاه های دوخت و دوز پیشرفته و خیاط های حرفه ای استفاده می کنند. به همین دلیل مانتویی که تولید می کنند نیز کیفیت دوخت بالایی دارد. مثلا در تولیدی مانتو اداری باران دخت سه سرپرست خیاطی وجود دارد که کیفیت دوخت تمامی مانتوها را قبل از ارسال به انبار چک می کنند تا کار هیچ مشکلی نداشته باشد.

برند مانتو اداری

در تمام دنیا قیمت هر کالا و محصولی با یک برند مشهور و معتبر بالاتر از کالاهای دیگر است. در زمینه پوشاک هم این مورد صادق است. وقتی از برندی مانند zara خرید می کنید طبیعتا هزینه بالاتری خواهید پرداخت و این نه تنها به خاطر کیفیت بالای آن است. به این خاطر است که وقتی یک برند محصولی تولید می کند تمام اعتبار خود را روی آن می گذارد و اگر به هر دلیلی محصول تولیدی این برند دچار مشکل شود تمام اعتبار و خوشنامی آن خراب می شود.

به همین دلیل برندهای بزرگ هیچوقت محصول بی کیفیت را تولید نمی کنند و کیفیت بالا نیز قطعا قیمت بالاتری دارد.

سخن پایانی

همانطور که در این مقاله خواندیم قیمت مانتو اداری به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و شما می توانید با توجه به بودجه خود اقدام به خرید فرم دلخواه خود نمایید. تولیدی باران دخت نیز به صورت مستقیم اقدام به فروش مانتو شلوار اداری نموده است که می توانید با مراجعه به لینک زیر اقدام به خرید نمایید.

https://barandokht.com

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.