سرویس‌‌‌ها و محصولات ابر آروان  به‌‌‌روز شدند

طبق آنچه ابر آروان در سایت خود منتشر کرده است، ‌‌‌ تیم فضای ابری این شرکت با ارائه نسل جدید هاست دانلود و برنامه‌‌ اختصاصی مدیریت فضای ابری، کار خود را در تابستان ۱۴۰۲ شروع کرد. همچنین، امکان مانندسازی و ساخت نقطه‌‌ دسترسی از دیگر قابلیت‌‌‌های ارائه‌شده‌‌‌ این تیم در فصل گذشته بوده است. در واقع آخرین تغییراتی که شبکه توزیع محتوا (CDN)، امنیت ابری (Cloud Security) و DNS ابری آروان داشته شامل مواردی چون امکان Passive Health Check در توزیع بار CDN، اضافه شدن پروکسی لایه‌‌ چهار و امکان مانیتورینگ و امکان JA۳ Fingerprint می‌شود.

قابلیت انتقال خودکار ابرک‌‌‌ها به سرورهای سالم هم از تغییراتی بوده که سرور ابری (Cloud Server) این شرکت با آن همراه شده است. همچنین ابر آروان تغییراتی را نیز در پلتفرم ویدئو خود ایجاد کرده که به مواردی مانند رونمایی از امکان Recommendation در سرویس ویدئو و صفحه جدید برای تنظیمات کانال ویدئویی خلاصه می‌شود.

یکی دیگر از تغییراتی که در سه ماه گذشته ابر آروان روی سرویس‌‌‌هایش ایجاد کرده مربوط به فضای ابری    (Object Storage) می‌شود. تغییرات روی این سرویس همراه با بهبود مدیریت فایل‌‌‌ها در فضای ابری آروان با اپلیکیشن ArvanCloudS۳، شروع به کار نسل جدید هاست دانلود، اضافه شدن امکان مانندسازی فایل‌‌‌های فضای ابری و امکان ساخت نقطه دسترسی (Access point) می‌شود.

اما آخرین تغییرات ایجاد شده روی سرویس ابر آروان از طریق تیم میان‌‌‌افزار (Middleware) این شرکت صورت گرفته است. این تیم قابلیت‌‌‌هایی همچون اضافه شدن Audit Log و لاگ امنیتی، شارژ خودکار کیف پول، جست‌وجو در پنل کاربری آروان، مدیریت کوتا در پنل کاربری آروان، اضافه شدن سرویس IAM برای مشتریان سرور ابری و تغییر بهبود ظاهری امکان IAM را روی ابر آروان پیاده‌سازی کرده است.