تیم قهرمان برزیل در رقابت‌های جام‌جهانی ‌١٩٧٠ از سوی کارشناسان فوتبال جهان به عنوان بهترین تیم تمام دوران فوتبال برگزیده شد.

در این نظرسنجی که از سوی مجله World Soccer انجام گرفت، گل دوم دیگو مارادونا به انگلستان در دیدار یک چهارم پایانی جام جهانی ‌١٩٨٦، بهترین گل تاریخ شد. دیدار ایتالیا - آلمان غربی در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ‌١٩٧٠ به عنوان بهترین بازی تاریخ فوتبال انتخاب شد. در این بازی که مانند دو رویداد بالا در مکزیک برگزار شد، ایتالیا در وقت‌های اضافی آلمان غربی را چهار بر سه به زانو درآورد.

باشگاه میلان در فصل

‌١٩٩٠ /‌١٩٨٩ چهارمین تیم برتر تاریخ است، به دنبال آن نام رئال‌مادرید در فصل ‌١٩٦٠/ ‌١٩٥٦ به چشم می‌آید.

در فهرست بهترین گل‌های تاریخ پس از ماراونا و شاهکارش در جام جهانی ‌٨٦ مارکو فان باستن که آن گل رویایی را به شوروی در فینال جام ملت‌های اروپای ‌١٩٨٨ به ثمر رساند، قرار دارد. گل بی‌نظیر زین‌الدین زیدان در دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپای ‌٢٠٠٢ برابر بایرلورکوزن که به پیروزی رئال‌مادرید انجامید، به عنوان سومین گل برتر تاریخ انتخاب شد.

در فهرست بهترین بازی‌های تاریخ پس از ایتالیا - آلمان غربی بازی‌های میلان - لیورپول (فینال لیگ قهرمانان اروپای ‌٢٠٠٥) رئال‌مادرید- اینتراخت فرانکفورت (فینال جام باشگاه‌های اروپای ‌١٩٦٠) قرار دارند.