بیاند مگاسافت؛ خالق راهکارهای نوین تجارت

این کمپانی افراد متخصص و حرفه‌ای را در زمینه برنامه‌نویسی از سرتاسر دنیا گرد هم آورد و با تشکیل یک تیم قدرتمند تحقیق و توسعه، نیازسنجی صحیحی را از بازار جهانی در زمینه اپلیکیشن و خدمات اینترنتی داشته و به ایده‌های بکری رسیده است

از آنجا که جهان ارتباطات، هر روز به لطف تکنولوژی کوچک‌تر می‌شود و اصطلاح دهکده جهانی نمود بیشتری پیدا می‌کند، لذت بردن کاربرها در هنگام رفع نیاز در عین استفاده راحت با صرف کمترین زمان ممکن، از اصلی‌ترین اهداف این کمپانی است که حاصل تحقیقات گسترده و تلاش شبانه‌روزی این تیم در کمتر از ۸ ما ماه دیگر در قالب یک سوپر اپلیکیشن کاربردی ارائه می‌شود

می‌توان ادعا کرد با اختلاف best market؛ بهترین سوپر اپ دنیا خواهد بود که آماده عرضه به بازار جهانیست. در شرایط کنونی و به دلیل رایج شدن پاندمی بیماری‌های گوناگون، یکی از بزرگترین اهداف دکتر باباملکی و تیم بیاند مگاسافت این بوده که به واسطه اپلیکیشن best market بیشتر نیازهای افراد را به‌گونه‌ای رفع کنند که الزام حضور آنها به‌صورت فیزیکی در بستر جامعه تا ۵۰ درصد کاهش یابد که این خود به تنهایی کمک بزرگی برای پیشگیری و کنترل همه‌گیری‌های خطرناک است.

دکتر باباملکی معتقد است این اپلیکیشن در بیش از ۱۵۰ کشور دنیا با موقعیت مکانی، فرهنگی و سلایق مختلف قابل استفاده خواهد بود و ازآنجایی که خدمات در این سوپر اپلیکیشن بسیار گسترده است و بیشتر از ۸۰ درصد افراد جامعه را در سنین مختلف و با نیازهای متفاوت درگیر استفاده روزمره می‌کند، سعی بر این بوده تا این اپلیکیشن به‌گونه‌ای طراحی شود که هر فرد با هر سطح سواد و آگاهی بتواند از آن استفاده کند؛ در این بین برای راحتی معلولین عزیز نیز تدابیری اندیشیده شده است.

مشاورین اقتصادی و متخصصین فروش بیاندمگاسافت که همگی تجارب بین‌المللی زیادی دارند با ایجاد بیزینس‌پلن‌های هوشمندانه و جذاب امکان استفاده این برنامه را برای همه سطوح و طبقات جامعه با هر سطح درآمدی فراهم کرده و جذب حداقل ۵۰۰ میلیون کاربر فعال در ابتدا و در ادامه تا یک میلیارد نفر را به راحتی پیش‌بینی کرده‌اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت بیاندمگاسافت مراجعه کنید.

سوپر اپلیکیشن بست مارکت؛ تحولی در دنیای اپلیکیشن ها

کاربران اینترنت در سرتاسر دنیا به‌واسطه توسعه تکنولوژی، همواره رو به رشد هستند؛ به‌گونه‌ای که در برخی از کشورهای توسعه‌یافته، آمار افرادی که برای رفع نیازهایشان از اینترنت استفاده می‌کنند، قریب به ۹۰ درصد است. در همین راستا پلتفرم‌های متعددی نیز برای استفاده بهتر از این تکنولوژی، تولید و به بازار عرضه شده‌اند.

پلتفرم‌هایی که استفاده راحت و در عین حال سریع از آنها، همیشه از اهمیت بالایی برخوردار بوده است، دکتر سجاد باباملکی با بیان اینکه متاسفانه در بیشتر اپلیکیشن‌ های موجود، بسیاری از اصول زیبایی‌شناسی به‌کار گرفته نشده است و درواقع میزان سادگی در طراحی آنها به‌گونه‌ای است که عدم اجرای جذابیت‌های بصریِ منطبق بر اصول زیبایی‌شناسی، کاملاً مشهود است و دیزاین فقط در یک بازی ساده با رنگ‌ها خلاصه شده است.

بنابراین عملاً در این مارکت با یک فرمت کلی و کپی‌شده یکسان با اسم‌های متفاوت روبرو هستیم. دکتر سجاد باباملکی بر این باور است که باید قبل از هر اقدامی یک نیازسنجی صحیح و جامعی از بازار جهانی در زمینه اپلیکیشن و خدمات اینترنتی داشته باشیم تا بتوانیم محصولات منحصر‌به‌فردی را عرضه کنیم.

چرا دیزاین اصولی در تولید محصول اهمیت دارد

دکتر باباملکی در مقاله ای که در سال ۲۰۲۱ در سایت بیاند مگاسافت منتشر کرده با بیان اینکه : یک بررسی کلی در مورد محبوب‌ترین کمپانی‌های تولید خودرو، لوازم الکترونیکی و یا هر محصولی که در دنیا از محبوبیت و معروفیت زیادی برخوردار است، خود بیانگر این است که دیزاین اصولی و در عین حال زیبا از چه اهمیت ویژه‌ای برخوردار است! به‌طوری که کمپانی‌های زیادی صرفاً به دلیل نادیده گرفتن اهمیت دیزاین در پروسه تولیدشان که می‌تواند منجر به خلق یک محصول فوق‌العاده زیبا شود، مورد اقبال عمومی واقع نشده‌اند.

نمونه بارز آن را در طول سال‌های اخیر می‌توان برای یکی از کمپانی‌های مشهور تولید گوشی‌های موبایل دید که در سال جاری اعلام ورشکستگی کرد. علت آن هم حضور رقبایی بود که اصل کارآمد بودن را در عین زیبایی رعایت کرده‌اند؛ برندهایی که امروزه شاهد حضور حداقل یک یا چند محصول آنها در خانه‌هایمان هستیم.

درواقع کاربران این محصولات، افرادی هستند که اگر از آنها در مورد محبوبیت برندهای تولید لوازم الکترونیکی و... نظرسنجی شود، بدون شک 90 درصدشان به بهترین بودن ۴ تا ۵ اسم از بین صدها برند رای می‌دهند. این درحالی است که از ابتدا میل و گرایش انسان به زیبایی‌ بوده است، بنابراین نادیده گرفتن این اصل در بازار رقابتی امروز، اصلاً نتیجه خوبی به‌همراه نخواهد داشت.

متاسفانه همین جامعه آماری در مواجه با اپلیکیشن‌ های کاربردی مشترک در تمام دنیا با کمتر از ۵ اسم مواجه هستند که به ناچار و به دلیل عدم استفاده از یک پلتفرم بهتر، هیچ تصوری از دنیایی خارج از این چهارچوب ندارند.

مگاسافت1

خوشبختانه در این بین کمپانی‌هایی وجود دارند که استراتژی خود را بر مبنای حفظ اصول زیبایی و کاربردی بودن محصولات‌شان تنظیم کرده‌اند.

کمپانی استارتاپ Beyond megasoft یکی از آنهاست. این کمپانی با مدیریت دکتر باباملکی و هدف‌گذاری صحیح توانسته است، به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کند؛ موفقیت‌هایی که به پشتوانه یک تیم طراحی و تحقیقاتی قدرتمند شکل گرفته‌اند.

مگاسافت2

اهداف و اصول طراحی محصول تیم بیاند مگاسافت چیست؟

دکتر باباملکی در کنفرانس خبری نواوری های مدرن اذعان داشت تیم بیاند مگاسافت با الهام گرفتن از طبیعت و نوع برقراری ارتباط نخستین انسانها با هم؛ به شیوه وصف‌ناپذیری، اصول سادگی و کاربردی بودن محصول را حفظ کرده است. این تیم توانسته ضمن حفظ اصول زیبایی و دیزاین، ابزارهای هوشمندی را نیز به‌کار گیرد تا محصولی شایسته، کاربردی و درخور انسان پیشرفته امروزی ارائه کند. محصولاتی که بدون هیچ‌گونه محدودیتی، قابلیت استفاده توسط همه اقشار جامعه را داشته باشند.

اپلیکیشن best market که بیش از ۹۵ درصد نیازهایی را که یک کاربر می‌تواند با اینترنت رفع کند را در یک پلتفرم ساده و کاربردی قرار داده است و این امکان را برای کاربرها فراهم کرده تا از نصب و کار کردن با اپلیکیشن های متعدد رهایی پیدا کنند.

تیم مگاسافت همچنین در نظر دارد با راه‌اندازی این سوپر اپلیکیشن در ۱۵۰ کشور دنیا ظرف ۲ سال آینده کاری کند که کاربرها بتوانند در مسافرت‌های برون‌مرزی فقط با تغییر لوکیشنِ اپلیکیشنِ، از تمام خدمات کشور مقصد بهره‌مند شوند.

دکتر سجاد باباملکی مدعیست اپلیکیشن best market، این قابلیت را دارد که با ایجاد یک شبکه متقابل در بین مشاغل سرویس‌دهنده در جامعه، باعث اشتغال‌زایی و رشد درآمد مردم شود؛ مسئله‌ای که همواره از اصلی‌ترین دغدغه‌های دولت‌ها بوده است. به همین دلیل است که ساماندهی و ارائه خدمات اجتماعی مناسب به این قشر از جامعه از دیگر اهداف بیاند مگاسافت است. لازم به ذکر است که پیش‌بینی‌ها و برنامه‌های لازم برای اجرای این طرح تدارک دیده شده و فراهم کردن زیرساخت‌هایی که سطح رفاه این قشر از افراد جامعه را تا حدودی افزایش دهد، در دست اجراست.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.