فقط با 120 میلیون تومان صاحب رولزرویس و میباخ شوید

این خودروهای کوچک چینی با طراحی کپی شده از روی رولزرویس و میباخ، کابین بسیار زیبایی دارند و با قیمت تنها ۲ هزار دلار (معادل ۱۲۰ میلیون تومان) عرضه می‌شوند.

 این دو خودرو به‌تازگی در نمایشگاهی مخصوص میکروکارها چین به نمایش درآمده‌اند و در کنار آن‌ها می‌توان خودروهای کوچک دیگری شبیه به کی کارهای ژاپنی را هم مشاهده کرد.

 

بااین‌حال، جالب‌تر از همهٔ این خودروها، مینی کالینان است. مثل رولزرویس واقعی، این ماشین از جلوپنجرهٔ بزرگ کرومی بهره می‌برد هرچند که فاقد مجسمهٔ مشهور روح خلسه است. در طرفین این جلوپنجره نیز چراغ‌هایی مشابه فانتوم و کالینان دیده می‌شوند که البته نور داخلی آبی آن‌ها باعث شده ارزان‌قیمت به نظر برسند. در زیر این چراغ‌ها هم می‌توان دی‌لایت‌های LED باریکی را دید. طراحی نمای جانبی این خودرو نیز تا حد زیادی با الهام از کالینان صورت گرفته و حتی درها هم از نوع متقارن هستند.

جالب اینکه به نظر می‌رسد میباخ GLS هم اساساً همان فانتوم با طراحی جلوی متفاوت باشد. در این خودرو جلوپنجرهٔ رولزرویس جای خود را به جلوپنجرهٔ کرومی میباخ داده و چراغ‌ها ورودی‌های هوای روی سپر با قاب کرومی هم مشابه شاسی‌بلند فوق لوکس مرسدس طراحی شده است. موضوع جالب‌تر در داخل این خودروها به چشم می‌خورد یعنی جایی که خبری از طراحی ساده و ابتدایی نیست و کاملاً مجهز و زیبا به نظر می‌رسد. نمایشگرهای پیوسته برای صفحه آمپر دیجیتالی و صفحه‌نمایش سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، نورپردازی روی درها و دریچه‌های تهویهٔ دایره‌ای از ویژگی‌های طراحی داخلی این خودروهای کوچک چینی هستند که به‌وضوح از محصولات مرسدس الهام گرفته‌اند.

این خودروهای کوچک چینی با طراحی کپی شده از روی رولزرویس و میباخ، کابین بسیار زیبایی دارند و با قیمت تنها ۲ هزار دلار (معادل ۱۲۰ میلیون تومان) عرضه می‌شوند.

هیچ اطلاعاتی در مورد قوای محرکه و مشخصات فنی این خودروها در دست نیست ولی طبق گزارش‌ها، هرکدام با قیمت ۱۴ هزار یوآن معادل کمتر از ۲ هزار دلار عرضه می‌شوند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.