جمعی از اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز با دبیر کل جبهه مشارکت ایران اسلامی دیدار کردند.

به گزارش ایسنا، محسن میردامادی در این دیدار به ارزیابی سیاست داخلی کشور پرداخت و ابراز عقیده کرد: حداقل بخشی از جناح رقیب سعی دارد تا انتخابات را هر چه می‌تواند محدودتر برگزار کند تا نسبت به ایجاد ترکیبی مطابق میل خود در مجلس، اطمینان حاصل کند. وی افزود: در مجموعه جناح مقابل یک نظر واحد وجود ندارد، بلکه دیدگاه‌های متفاوتی وجود دارد چنانکه برخی دیدگاه‌های جریان حاکم در دولت با دیدگاه ‌گروه‌هایی مثل موتلفه همخوانی ندارد.‌

میردامادی گفت: باید تلاشمان این باشد که درصدد شکل‌دهی هر چه بیشتر یک خواست واراده ملی و عمومی باشیم، چرا که تنها چیزی که بازدارنده تخلف در انتخابات خواهد بود یک اراده و خواست قوی عمومی است و البته این کار، کار راحتی نیست. اوج این کار در دوم خرداد ۷۶ اتفاق افتاد، چنانکه خیلی از افراد در آن موقع تصور می‌کردند در انتخابات با تخلف رو به رو خواهیم شد، اما به حدی اراده ملی در آن زمان قوی شد که کسی امکان انجام چنین کاری را پیدا نکرد. وی با ابراز این عقیده که در حال حاضر شرایط جامعه ‌متفاوت با سال ۷۶ است، افزود: ولی می‌توان‌ تا حد قابل قبولی چنین کاری را انجام داد و این امر به همان نسبت می‌تواند تخلف محتمل را کاهش دهد.

دبیر کل جبهه مشارکت ایران اسلامی گفت: بنا را بر این می‌گذاریم که در انتخابات شرکت کنیم و تمام تلاشمان را در این راه صرف می‌کنیم تا نگذاریم انتخابات ناسالم برگزار شود. وی اظهار کرد: اگر به سمت انتخابات رفتیم و با شرایطی شبیه انتخابات مجلس هفتم رو به رو شدیم‌ که شرکت‌کردن یا نکردنمان تاثیری بر روند و نتیجه آن ‌نداشته باشد، آن وقت ‌دیگر شرکت در انتخابات موضوعیت نخواهد داشت. میردامادی با تاکید بر این مطلب که جناح مقابل، سازمان رای خوبی برای خود ایجاد کرده که ما در گذشته نقش و تاثیر آن را دست کم گرفته بودیم، ابراز عقیده کرد: باید به طور جدی روی این مساله کار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در حزبمان به نقد عملکرد خود در گذشته پرداخته‌ایم تا نقاط قوت و ضعف خود را بشناسیم و ‌سعی کنیم ضعف هارا برطرف کنیم و فکرمی کنیم‌ اگر هر کدام از جریان‌های موجود ابتدا به نقد خود بپردازند، آن‌ وقت می‌توانند منصفانه‌تر به نقد اصلاحات ‌نیز بپردازند.