موسسه فرهنگی هنری صبا از امروز با برگزاری نمایشگاهی به مرور بر آثار نقاشی و عکس‌های معماری میرحسین موسوی می‌پردازد. به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر، همزمان با گشایش نمایشگاه‌های «گنجینه هنرهای از یاد رفته ایران» و «نمایشگاه نقاشان نوگرای قرقیزستان» این مجموعه از امروز شاهد گشایش نمایشگاهی است که در آن بیش از ۱۸۰ اثر از آثار نقاشی و تصاویر معماری میرحسین موسوی از سال‌های پیش از انقلاب تاکنون را به نمایش درمی‌آورد. آثار نقاشی میرحسین موسوی که سابقه آن به اوایل دهه ۴۰ بازمی‌گردد روندی را ترسیم می‌کند که در آن گرایش‌‌های آبستره، انتزاعی و هنر مفهومی با بهره از تکنیک‌های متنوعی چون کولاژ، رنگ روغن، تجلی یک روح سنتی و نشانه شناسی حکمت،‌ معنا و سنت‌های فرهنگی و معرفتی شرقی را در قالب‌های مدرن به نمایش می‌گذارد.

تاکنون نقاشی‌های این هنرمند در موزه هنرهای معاصر تهران در سال ۱۳۶۹ و در فرهنگسرای نیاوران در سال ۱۳۷۹ به نمایش گذاشته شده و آثار ارائه شده در این نمایشگاه شامل مجموعه‌ای است که در سال‌های پس از آخرین نمایشگاه مذکور ارائه شده است.

نمایشگاه عکس‌های آثار معماری این هنرمند که یکی از مهم‌ترین وجوه کارنامه هنری و حرفه‌ای او در مدت ۴۰ سال فعالیت می‌باشد، شامل معماری بناهای شرکت آب اصفهان، کانون توحید، مسجد سلمان فارسی ریاست جمهوری، بقعه شهدای هفتاد و دو تن در بهشت زهرا، ساختمان مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، دانشگاه شاهد و ... است که توسط کامران عدل عکاسی شده است.