Gear S2 سامسونگ وارد ایران شد

دنیای اقتصاد: جدیدترین ساعت هوشمند شرکت سامسونگ بالاخره به بازار ایران هم رسید. ساعت Gear S۲ با استفاده از لبه گردان و دکمه‏های «خانه» و «بازگشت»، به کاربران کمک می‏کند تا به ‏راحتی و بدون اینکه نیاز باشد با انگشت تمام صفحه ظریف ساعت را لمس کنند، به اعلان‏ها و نرم‏افزارهای کاربردی دسترسی داشته باشند.

ساعت هوشمند جدید این شرکت در دو نسخه متفاوت Gear S۲ و Gear S۲ Classic عرضه می‏شود. ساعتGear S۲ Classic برای کاربرانی مناسب است که طراحی کلاسیک و بند چرمی را بیشتر می‏پسندند. در حالی ‏که ساعت Gear S۲ برای آن دسته از کاربرانی که طراحی مدرن، مینی‏مال و امروزی را دوست دارند، طراحی شده است. این ساعت هوشمند با بدنه‏ای به قطر تنها ۴/ ۱۱ میلی‏متر، طرح سبک و جمع ‏و ‏جوری دارد. صفحه ‏نمایش ۲/ ۱ اینچی این دستگاه با دقت ۳۶۰ در ۳۶۰ و برابر ۳۰۲ نقطه در اینچ قابلیت دیدی بسیار واضح دارد. همچنین، آخرین نسخه سیستم‏عامل تایزن و پردازنده دو هسته‏ای بهینه‏سازی‏ شده یک گیگا‏هرتزی نیز موجب می‏شود Gear S۲ کارها را آسان‏تر و بهتر انجام دهد. در کنار اینها، کاربران می‏توانند با استفاده از اعلان‏های «در یک نگاه» (at-a-glance)، به تقویم، پست الکترونیکی و اخبار دسترسی داشته باشند و حتی پیامک‏های مهم را نیز مستقیما از روی مچ دست خود ارسال کنند.

این ساعت از بلوتوث پشتیبانی می‏کند و با دستگاه‏های مختلف اندرویدی سازگار است. همچنین قابلیت اتصال به سیستم‏عامل iOS هم به‌زودی در این ساعت مهیا خواهد شد. ساعت Gear S۲ به ‏صورت خودکار تمام فعالیت‏های جسمانی کاربر را در طول شبانه‏روز رصد کرده و روند آن را در یک نگاه به کاربر نشان می‏دهد. اندازه‏گیری ضربان قلب در هر ۱۰دقیقه و ثبت این اطلاعات باعث می‏شود کاربر توجه بیشتری به سلامتی خود داشته باشد. همچنین به‏ روزرسانی‏ها و یادآوری‏های دستگاه، می‏تواند انگیزه کاربران را برای رسیدن به اهداف سلامتی خود تقویت کند. همکاری نزدیک سامسونگ با تولیدکنندگان دیگر برای طراحی و تولید نماهای صفحه و بندهای جدید برای ساعت باعث می‏شود کاربران بتوانند تنوع را در انتخاب ساعت مورد ‏نظر حفظ کنند. به این صورت که بسته به زمان و مکان، کاربران می‏توانند تنها با یک کلیک بند ساعت را تعویض کنند یا نمای صفحه را برای تجربه‏ای بهتر از Gear S۲ تغییر دهند. ساعت Gear S۲ در دو مدل Dark Gray با بند خاکستری تیره، Silver با بند سفید و همچنین سامسونگ Gear S۲ Classic در مدل Black با بند چرمی وارد بازار شده است.