عرضه Xperia Z2 سونی تا تابستان  به تاخیر افتاد
خبرگزاری فارس- درحالی‌که سونی قبلا وعده داده بود گوشی Xperia Z2 خود را تا اوایل فروردین روانه بازار می‌کند، این بار از عرضه جهانی آن در تابستان امسال خبر داده است.
به نقل از آندروید اندمی، شرکت سونی سرمایه‌گذاری زیادی روی این گوشی ضدآب کرده و ازجمله مدل‌های بدون قفل آن را هم از طریق فروشگاه‌های آنلاین خود عرضه خواهد کرد. همچنین مذاکراتی با برخی اپراتورهای مشهور ازجمله در آمریکا برای بازاریابی گوشی Xperia Z2 به عمل آمده است.
صفحه نمایش ۲/۵ اینچی با دقت بالا و ۱۰۸۰p از نوع Triluminos، بهره‌مندی از پردازنده چهار هسته‌ای ۳/۲ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۸۰۱ کوالکام، سه گیگابایت RAM، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه microSD و یک باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری از جمله دیگر ویژگی‌های این گوشی است.
دوربین ۷/۲۰ مگاپیکسلی Exmor RSبا قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت ۴K در عقب و دوربین ۲/۲ مگاپیکسلی در جلوی گوشی از قابلیت‌های جالب گوشی یادشده است. در Xperia Z۲ همچنین شاهد بهره‏گیری از قابلیتی موسوم به Timeshift هستیم که ضبط و ویرایش سریع فایل‌های ویدئویی را در قالب تصاویر آهسته با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه ممکن می‏کند.