کمتر از سه هفته تا برگزاری نوکیا ورد 2013 در ابوظبی باقیمانده که یک ویدئوی تبلیغاتی از سوی نوکیا منتشر شده و قرار است این شرکت فنلاندی محصولات جدیدش را در این مراسم رونمایی و معرفی کند.
به گزارش اخبار خارجی «موبنا»، نوکیا قصد دارد در زمان برگزاری Nokia World از شش محصول جدید رونمایی کند که شامل نخستین فبلت این شرکت با نام ۱۵۲۰ و تبلت Lumia ۲۵۲۰ است.
بر این اساس شرکت نوکیا ویدئوی تبلیغاتی ساخته که به کپی‌رایت از سوی شرکت‌های رقیب اشاره می‌کند. در این کلیپ چتربازان در شهر دبی، نزدیک ابوظبی قصد دارند گوشی‌های لومیا ۱۰۲۰ را به ابوظبی برای شرکت در مراسم Nokia World برسانند. در این ویدئو همچنین یک مرد آسیایی مرموز بیرون از سالن نمایش داده می‌شود که داخل اتومبیل نشسته و به نظر می‌رسد دارای خیالات شیطانی‌ است. گفته می‌شود همه این کلیپ ویدئویی با استفاده از دوربین لومیا ۱۰۲۰ ضبط شده است.
گزارش‌ها حاکی است، نخستین فبلت نوکیا دارای نمایشگر شش اینچی با وضوح ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل است و از پردازنده Snapdragon ۸۰۰ کوآلکام بهره می‌برد. نوکیا ورد یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای سالانه نوکیا است که هر سال در طول پاییز برگزار می‌شود و در آن به معرفی محصولات و سرویس‌های جدیدش می‌پردازد. امسال این مراسم در امارات متحده عربی در شهر ابوظبی ۲۲ اکتبر (۳۰ مهرماه) برگزار می‌شود.