عرضه SGH-F700 توسط Vodafone در اروپا - ۲۹ شهریور ۸۶

چندی پیش شرکت سامسونگ، عرضه گوشی SGH-F۷۰۰ خود را توسط شرکت Vodafone در بازارهای اروپا اعلام کرد. به گزارش تالیانیوز، گوشی F۷۰۰ سامسونگ که با طراحی بسیار زیبا تولید شده است، طی ماه فوریه در مدت برگزاری کنگره جهانی GSM۳ طراحی و تولید شده است.

گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که به احتمال قوی این گوشی از ماه نوامبر سال جاری، در سرتاسر بازارهای اروپا عرضه

خواهد شد.

کاربران با استفاده از این گوشی قادرند سیستم انتقال داده‌های HSDPA روی شبکه مخابراتی Vodafone که از فناوری‌های نسل سوم تلفن‌های همراه پشتیبانی می‌کند را با سرعت ۶/۳ مگابایت در ثانیه تجربه کنند. استفاده از شبکه پهن باند HSDPA این امکان را به کاربران می‌دهد تا با سرعت زیاد به اینترنت متصل شوند و در مدت کمی، موسیقی‌های دلخواه خود را از این طریق روی تلفن‌همراه خود بارگزاری کنند.

همچنین این گوشی به صفحه‌ نمایش ۲/۳ اینچی با کیفیت بسیار عالی مجهز شده است. گفته می‌شود شرکت سامسونگ، گوشی F۷۰۰ را به منظور کاربری تجاری و حرفه‌ای طراحی و تولید کرده است. علاوه بر این، گوشی F۷۰۰ به دوربین ۳مگاپیکسلی با قابلیت تنظیم خودکار (auto focus) مجهز شده است.

همچنین این گوشی با دارا بودن صفحه‌کلید QWERTY این امکان را به کاربران می‌دهد تا با آسایش بیشتر از سرویس‌های پیام‌کوتاه و پست‌الکترونیکی استفاده کنند.