MP3Player جدید با قابلیت پخش صدای طبیعی

بازار دیجیتال- شرکت Samsung که یکی از فعال‌ترین تولیدکنندگان دستگاه‌های دیجیتال پخش موسیقی و پخش چندرسانه‌ای قابل حمل است، محصول جدید خود را به بازار معرفی کرد. Yp-k۳ جدیدترین MP۳Player این شرکت است که تمام قابلیت‌های مورد نیاز طرفداران گوش دادن به موسیقی در راه را برآورده می‌کند، تا جایی که کارشناسان Samsung معتقدند این محصول از لحاظ قابلیت پخش موسیقی با سیستم‌های استریوی خانگی هم رقابت می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی YP-K۳ مجهز بودن آن به تکنولوژی DNSe (موتور دیجیتال صدای طبیعی) است که به کاربران اجازه می‌دهد که موسیقی دلخواهشان را با طبیعی‌ترین صدای ممکن مثل موسیقی زنده، لذت ببرند.

این محصول که در نسخه‌های ۱، ۲، ۴ و ۸گیگابایتی طراحی شده است، دارای صفحه نمایشگر OLED رنگی است. اندازه این نمایشگر ۸/۱اینچ بوده و با استفاده از آن می‌توان زیر نور آفتاب هم عکس‌های ذخیره شده در دستگاه را تماشا کرد.

MP۳Player جدید Samsung قابلیت پخش فایل‌هایی با فرمت MP۳، WMA، OGG و JPG را داشته و مجهز به صفحه نمایشگر لمسی، امکان پخش عکس، رادیوی FM و امکان ذخیره و نمایش متن به ۱۵زبان زنده دنیا را دارد.

YP-K۳ با وزنی در حدود ۵۰گرم در هر بار شارژ امکان پخش مداوم ۲۵ساعتی را به کاربرانش می‌دهد. زمان عرضه و قیمت این محصول هنوز توسط مسوولان فروش شرکت Samsung اعلام نشده است.