شرکت اداره کننده نام دامنه mobi. از ثبت ۵۰۰هزار آدرس اینترنتی با این دامنه‌ از زمان آغاز فروش آن در اکتبر سال ۲۰۰۶ خبر داد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان، شرکت dotMobi که متصدی اولین و تنها آدرس اینترنتی طراحی شده برای تلفن‌های همراه است، اعلام کرد: از زمان شروع فروش این دامنه در اکتبر سال ۲۰۰۶، بیش از ۵۰۰هزار دامنه mobi. در ۱۰۴ کشور، به ثبت رسیده‌اند.

رشد مداوم ثبت mobi. تداعی‌گر آن است که طراحان محتوا برروی کیفیت سایت‌ها و برنامه‌ها در تلفن همراه و برای استفاده کاربران تمرکز کرده‌اند.

اکنون میلیون‌ها صفحه محتوای فعال در سایت‌های mobi. قرار دارد و بسیاری از شرکت‌های معروف دنیا از جمله شرکت‌های مسافرتی و خودروسازی و رسانه‌ای، سرگرمی‌ و موسیقی در طی ماه‌های اخیر به راه‌اندازی سایت‌های mobi. اقدام کرده‌اند و شماری از اپراتورهای تلفن‌همراه، mobi. را بخشی از راهبرد مخابراتی خود کرده‌اند.

براساس این گزارش، شرکت dotMobi که رشد استفاده از اینترنت در تلفن‌های همراه را با دامنه mobi. هدایت می‌کند، در میان تهیه کنندگان دامنه منحصر‌به‌فرد بوده و تضمین می‌کند که سرویس‌ها و سایت‌های طراحی شده با آدرس mobi. برای استفاده در دستگاه‌های تلفن همراه بهینه شده‌اند.

به این ترتیب اشخاص پرمشغله‌ای که از تلفن همراه خود به اینترنت دسترسی می‌یابند، می‌توانند مطمئن باشند که سرویس یا سایتی که از آدرس mobi. استفاده می‌کند، در دستگاه‌های آنها عمل خواهد کرد.