ZEN Stone محصول ارزان و جدید Creative

بازار دیجیتال- با گسترش میزان تقاضای کاربران در بازار جهانی mp۳ player، هر روز محصولات جدید با قابلیت‌های متفاوت به بازار عرضه می‌شود. اواخر هفته گذشته شرکت Creative جدیدترین mp۳ player خود را با نامZEN Stone به بازار عرضه کرد.

این محصول همزمان با یک دستگاه بلندگو به نام Travel Sound ZEN Stone به بازار عرضه شده است.

کارشناسان بازار معتقدند ZEN Stone یک گیگابایتی با ظاهر زیبایش یکی از رقبای جدی ipod شرکت APPLE به حساب می‌آید. این mp۳ player هم در رنگ‌های متنوعی عرضه شده است و کاربران می‌توانند محصول دلخواهشان را در یکی از رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز، آبی، صورتی و سبز انتخاب کرده و بخرند.

ZEN Stone قابلیت ذخیره ۲۵۰ آهنگ با فرمت mp۳ و در حجم ۱۲۸ کیلوبایت و ۵۰۰ آهنگ با فرمت wma و در حجم ۴۶ کیلوبایت، را دارد.

این در حالی است که علاوه بر این فرمت‌ها، این محصول امکان اجرای فرمت WAV و دیگر فرمت‌های صوتی را هم به کاربران می‌دهد.

محصول جدید Creative با یک بار شارژ کامل تا ۱۰ ساعت آماده به کار بوده و به وسیله پورت‌های usb نسخه ۱/۱ و ۰/۲ هم به کامپیوتر و دیگر دستگاه‌های دیجیتال متصل و مرتبط می‌شود.

وزن و اندازه ZEN Stone هم ایده‌آل و مناسب است، این mp۳ player با وزنی برابر یک اونس تنها نیم‌اینچ ضخامت دارد.

جدیدترین mp۳ player شرکت creative قرار است اواخر این ماه و با قیمت ۹۹/۳۹دلار به بازار عرضه شود و در دسترس کاربران علاقه‌مند قرار بگیرد.اما بلندگوی جدید این شرکت یعنی Travel Sound ZEN Stone با همین قیمت در ماه جولای به بازار می‌آید.

«سیم وانگ‌هو»، رییس و مدیرعامل شرکت creative در مورد این محصول می‌گوید: قیمت ارزان این محصول تقریبا توجه تمام کاربران را به خودش جلب می‌کند. با داشتن یکZEN Stone می‌توانید آن را مثل یک CD یا یک نوار کاست به راحتی به دوستانتان قرض دهید و دوباره پس بگیرید.