diNOVO Edge یک کیبورد مدرن و راحت

بازار دیجیتال- حدود یک هفته قبل شرکت Logitech یکی از زیباترین و جدیدترین کیبوردهای تولیدی‌اش را به بازار عرضه کرد. diNOVO Edge یک کیبورد بی‌سیم است که با تکنولوژی لیرز کار می‌کند.

ظاهر این کیبورد ممکن است نسخه‌های اولیه ipodهای نانو را در ذهن تداعی ‌کند؛ یک صفحه مسطح مشکی با کلیدهای برجسته که کار با این کیبورد را راحت‌تر می‌کند.

قابلیت‌های این محصول کارشناسان بازار را به تحسین برانگیخته تا آنجا که این افزاد معتقدند diNOVO Edge در مقایسه با دیگر کیبوردهای روز بازار، مدرن‌تر است.

از طرفی برخلاف دیگر کیبوردهای بی‌سیم که به وسیله باتری‌های لیتیومی که روی خودشان نصب است‌ شارژ می شوند،‌ این کیبورد با استفاده از یک پایه مجهز به باتری لیتیوم شارژ می‌شود.

در حقیقت کاربران این محصول با قرار دادن کیبورد خود در این پایه تنها برای ۵دقیقه می‌توانند یک روز کامل با آن کار کنند.

کیبورد جدید شرکت Logitech از تکنولوژی بلوتوث نسخه دوم بهره می‌برد و کلید چرخشی کنار آن برای زیاد و کم کردن صدا به کار

می‌رود.

از طرفی صفحه لمسی (Touch Disk) که در کنار کیبورد قرار دارد، عملکردی مثل صفحات لمسی به کار رفته در بسیاری از لپ‌تاپ‌ها و البته ipod دارد. با لمس این صفحه می‌توانید نشانگر موس را جابه جا کرده و با کلیک روی آن از عملکرد یک موس استفاده کنید.

چراغ‌های نارنجی رنگ اطراف کلیدها در تمام مدت کار با این کیبورد روشن است.

شاید آنهایی که توانایی تایپ ۶۰کلمه در هر دقیقه را دارند،‌بهتر از کاربران دیگر می‌توانند راحتی کار با این کیبورد را درک کنند.