تالیا نیوز- MediaFlo USA که یکی از زیرمجموعه‌های شرکت سازنده تراشه Qualcomm محسوب می‌شود، یک شبکه پخش برنامه‌های تلویزیونی را راه‌اندازی کرده است تا برنامه‌های تلویزیونی را در اختیار مشترکین وریزون وایرلس و پس از آن نیز به زودی در اختیار مشترکین سینگولار قرار دهد. بر خلاف دیگر برنامه‌های تلویزیونی همراه که پیشتر نیز ارائه شده‌اند، برنامه‌های تلویزیون همراه V Cast Mobile TV مجموعه ای از برنامه‌های سرگرم کننده تلویزیونی از جمله «"CBS" "CSI," "NCIS"» و «i"iOfficeiSurvivor," NBC's "The"i» و Heroes, و برنامه‌های کمدی دیگری از «دیوید لترمن»، «جی لنو» و «جان استوارت» است.

V Cast Mobile که در شبکه MediaFlo's به نمایش درمی‌آید، ماهیانه از حق اشتراکی معادل ۱۵ دلار برخوردار است. براساس این خبر، حق اشتراک Samsung phone نیز با در نظر گرفتن یک تخفیف ۵۰دلاری، ۱۴۹دلار در قالب یک قرارداد ۲ ساله است و LG phone نیز با در نظر گرفتن ۵۰ دلار تخفیف در قالب یک قرارداد ۲ ساله از حق اشتراکی معادل ۱۹۹ دلار برخوردار است.

سرویس V Cast Mobile TV اولین بار در ژانویه در جریان نمایشگاه لوازم الکترونیکی به عموم معرفی شد و سپس به تدریج در طول ماه جاری در ۲۲ شهر از جمله: لاس وگاس، سیاتل، دالاس، اوماها، نب، جکسون ویل، نورفولک و... راه‌اندازی شد.

وریزون همچنین در طول هفته جاری با راه‌اندازی سرویس مذکور در نمایشگاه صنایع بی سیم CTIA که از روز سه‌شنبه آغاز شده است، بازار دیگری را به مجموعه اضافه کرده است.