بازار دیجیتال- شرکت سی نت به تازگی روتر وایرلس جیبی قابل حملی به بازار ارائه کرده است. این روتر وایرلس توانایی کار در سه حالت وای فای، هات اسپات و اکسس پوینت را دارد.این دستگاه کوچک توانایی رفع محدودیت تعداد پورت‌ها را برای کاربر به ارمغان آورده و توانایی اتصال همزمان ۲۵۰ نفر را به شبکه داراست. همچنین این دستگاه امکان تقسیم اینترنت را با سرعت بالا با کمترین تنظیمات ممکن ارائه کرده است.

از دیگر توانایی‌های این دستگاه افزایش محیط شبکه بدون هیچ تنظیم خاصی است. وجه تمایز این وایرلس روتر با دستگاه‌های مشابه، امکان تغذیه برق توسط مینی یو اس بی با برق ۵ ولت ۵/۰ آمپر از طریق آداپتور یا از طریق پورت USB لپ‌تاپ یا کامپیوتر است که آن را به عنوان کم مصرف‌ترین و سبزترین دستگاه در دنیا مطرح کرده است.

CQR-۹۸۰ همچنین امکان راه‌اندازی همزمان تا ۴، SSID را برای کاربران در شبکه بی‌سیم فراهم کرده است. فایروال داخلی موجود در CQR-۹۸۰، با کمترین تنظیمات ممکن، شبکه شما را در برابر نفوذ هکرها و همچنین در برابر انواع حمله‌های متداول محافظت می‌کند. از دیگر نکات مثبت این وایرلس روتر، آنتن جدا شدنی آن است. بسیاری از دستگاه‌های مشابه در دنیا از آنتن وایرلس به صورت ثابت استفاده و امکان افزایش محیط شبکه شما را با نصب آنتن‌های قوی‌تر با توان بالاتر از شما سلب می‌کند. اما این وایرلس روتر با استفاده از دیگر راهکارهای ارائه شده توسط سی نت به شما امکان افزایش محیط شبکه را می‌دهد.

وایرلس روتر CQR-۹۸۰ با استفاده از پروتکل سری Nو به‌واسطه تک آنتن ۲dBi، امکان استفاده تا سرعت ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه را به شما ارائه می‌کند.

از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان به قابلیت کار روی سیستم‌های عامل ۳۲ و ۶۴ بیتی و استفاده از سرویس QoS که کیفیت سرویس را برای ارائه بهتر صدا و تصویر مهیا کرده است، می‌توان اشاره کرد. این دستگاه با گارانتی نوین‌پرداز به عنوان نماینده انحصاری در ایران ارائه می‌شود.