تلویزیون‌های جدید و مجهز به wi-fi

بازار دیجیتال- شرکت Toshiba به تازگی یک محصول جدید را به بازار انواع تلویزیون معرفی و عرضه کرده است. این تلویزیون جدید که با مدل UL۶۰۵ به بازار معرفی شده است، در دسته تلویزیون‌های LCD این شرکت قرار می‌گیرد. UL۶۰۵ در واقع قابلیت‌های متنوع و متفاوتی از مدل‌های قبلی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این تلویزیون جدید در حقیقت، مدل جدید و بعدی تلویزیون مدل UX۶۰۰ این شرکت است. این تلویزیون مجهز به نور پس‌زمینه LED است و به این دلیل مصرف برق کمتری نسبت به تلویزیون‌های دیگر دارد و در دسته محصولات خانگی سازگار با محیط‌زیست قرار می‌گیرد.

این تلویزیون جدید با فرکانس ۱۲۰ هرتزی کار می‌کند و مجهز به یک پورت USB پر سرعت برای اتصال به کامپیوترهای شخصی و دیگر محصولات دیجیتال است و از امکان ارتباطی مدرن wi-f i هم بهره می‌برد. جدیدترین تلویزیون شرکت Toshiba در سه اندازه مختلف ۴۰، ۴۶ و ۵۵ اینچ طراحی و تولید شده است.

با استفاده از امکان wi-f i این تلویزیون طرفداران عکس و تماشای آن می‌توانند به صورت آنلاین و از طریق وب‌سایت‌هایی مانند Flickr و Picasa به تماشای عکس‌های مختلف بنشینند. شرکت Toshiba اعلام کرده است که این تلویزیون جدیدش را به تازگی و با قیمت ۱۳۹۹ دلار برای مدل ۴۰ اینچ، ۱۶۹۹ دلار برای مدل ۴۶ اینچ و ۲۴۹۹ دلار برای مدل ۵۵ اینچ آن به بازار عرضه کرده است و به فروش عمومی می‌رساند.