Mp3 player جدید با طراحی اولین گوشی موبایل

بازار دیجیتال- این روزها بازار محصولات دیجیتال شخصی با طراحی متفاوت و منحصر به فرد حسابی داغ شده است و کاربران و خریداران ترجیح می‌دهند محصولاتی با قابلیت‌های خوب و البته طراحی جالب را خریده و داشته باشند. درست به همین دلیل هم تولیدکنندگان مختلف در سال‌های اخیر به طراحی و تولید محصولاتی سازگار با سلیقه کاربران و خریداران رو آورده‌اند. یک شرکت تولید کننده چینی هم به تازگی یک دستگاه mp۳ player جدید را با طراحی جالبی به بازار معرفی و عرضه کرده است. این دستگاه که با نام USB Retro Mobile به بازار معرفی شده است، طراحی کاملا منحصر به فردی دارد که می‌تواند مورد توجه اغلب خریداران قرار بگیرد.

این دستگاه طراحی شبیه به اولین گوشی‌های موبایل دارد؛ یک گوشی بزرگ و سنگین بی‌سیم که می‌تواند موسیقی مورد علاقه کاربرانش را با کیفیت مناسبی برای آن‌ها پخش کند. این پلیر مبتنی بر حافظه فلش بوده و با انواع کارت‌های حافظه SD و SDHC هم سازگاری دارد. این محصول همچنین از رادیوی FM هم بهره می‌برد و مجهز به یک اسپیکر داخلی هم هست که صدا را با کیفیت خوبی برای کاربرانش پخش می‌کند.

USB Retro Mobile قابلیت پخش و اجرای فایل‌های موسیقی و ویدئویی با فرمت‌های رایج مانند WMA و DAP را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این محصول همچنین دارای یک پورت خروجی ۵/۳ میلیمتری هدفون است که امکان اتصال آن را به دیگر دستگاه‌های پخش موسیقی برای کاربرانش فراهم می‌کند.

اگر به داشتن این محصول جالب علاقه‌مند شده‌اید بهتر است بدانید که این محصول به تازگی با قیمت ۲۳ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.