تبلت Folio با امکانات متنوع

بازار دیجیتال- شرکت Toshiba هم به تازگی وارد بازار پررونق انواع کامپیوترهای تبلت شده است. این شرکت در همین راستا جدیدترین تبلت خودش را با نام Folio ۱۰۰ در نمایشگاه لوازم مصرفی الکترونیک IFA برلین رونمایی و معرفی کرده است. این تبلت مبتنی بر سیستم عامل آندرویید نسخه ۲/۲ گوگل است و به گفته کارشناسان بازار رقیبی جدی برای تبلت Galaxy شرکت Samsung به حساب می‌آید. این محصول دارای نمایشگر LCD لمسی با اندازه ۱/۱۰ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۶۰۰×۱۰۲۴ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این تبلت مجهز به حافظه‌ای با ظرفیت ۱۶ گیگابایت بوده و از امکانات ارتباطی مانند بلوتوث، G۳ و wi-fi هم بهره می‌برد. این محصول باتری با عمر ۷ ساعت در هر بار شارژ داشته و از پورت‌های ارتباطی HDMI و USB هم بهره می‌برد.

این تبلت جدید، ابعادی برابر ۱۴×۱۸۱×۲۸۱ میلیمتر داشته و وزن آن به ۷۶۰ گرم می‌رسد. شرکت Toshiba اعلام کرده است که این تبلت جدید Folio را به زودی به بازار عرضه خواهد کرد. به این ترتیب مدل wi-fi آن ابتدا در اروپا و در ماه نوامبر با قیمت ۴۲۹ یورو روانه بازار می‌شود و مدل مجهز به G۳ آن هم در اولین فصل سال میلادی جدید و با قیمت ۵۲۹ یورو به بازار عرضه می‌شود.