ماوس Arc Touch با طراحی منعطف

بازار دیجیتال- شرکت Microsoft به تازگی یک ماوس جدید را به بازار معرفی کرده است. این ماوس که با نام Arc Touch معرفی شده، طراحی جالب و متفاوتی دارد. طراحی این ماوس جدید به گونه‌ای است که بدنه‌ای منحنی و با قوس دارد که با قوس کف دست کاربران منطبق شده است و به این دلیل کار با آن راحت‌تر می‌شود. این در حالی است که بدنه این ماوس کاملا منعطف بوده و در صورت لزوم و برای جابه‌جایی راحت‌تر می‌تواند صاف و تخت هم بشود. ماوس جدید Arc Touch از تکنولوژی Blue Track بهره می‌برد که امکان حرکت کردن راحت ماوس روی سطوح مختلف را به کاربرانش می‌دهد.

این ماوس جدید از کلید اسکرول لمسی بهره می‌برد و به همین دلیل، تنها با لمس آن می‌توان در صفحات وب چرخید. علاوه بر این، ماوس جدید Microsoft دارای سه کلید کاربردی دیگر هم هست. برای کاربران انواع نت‌بوک و لپ‌تاپ مناسب استفاده است.

Arc Touch از نوع بی‌سیم بوده و می‌تواند تنها با دو باتری سایز AAA تا شش ماه به طور مداوم کار کند. شرکت Microsoft اعلام کرده است که این ماوس جدیدش را از اوایل ماه دسامبر آینده و با قیمت ۹۵/۶۹ دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی خواهد رساند.