یک Xperia دیگر در راه بازار

سونی‌اریکسون یکی از بهترین گوشی‌های سری Xperia را با نام X۸ به‌زودی راهی بازار تلفن همراه می‌کند. گوشی X۸ مجموعه کاملی از ویژگی‌های سرگرمی را در خود جای داده و یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های سری Xperia است.

این گوشی به قابلیت‌های چندرسانه‌ای پیشرفته‌ای تجهیز شده که برای گوش دادن به موسیقی کیفیت صوتی باورنکردنی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. رادیو استریو FM با RDS و برنامه بازی برای کاربرانی که مدام در حال حرکت هستند مناسب است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دوربین ۲/۳ مگاپیکسلی با قابلیت ثبت تصاویر با وضوح تصویر ۱۵۳۶×۲۰۴۸ پیکسل و نشان‌گذاری اشاره کرد. حافظه داخلی گوشی۲۵۶ مگابایت است که با کارت microSD و امکان ارتقا تا ۱۶ گیگابایت فضای مناسبی را برای موسیقی و ویدئو در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

A-GPS هم ویژگی دیگری است که به کاربران امکان می‌دهد موقعیت خود را در مکان‌های مختلف ارزیابی کنند و قطب‌نمای دیجیتالی هم راه و مسیر را به آنها نشان می‌دهد. گفته می‌شود این دستگاه با نسخه ۱/۲ آندرویید راهی بازار می‌شود. انتظار می‌رود این گوشی به زودی در بازار سراسر دنیا عرضه شود و قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده ظاهرا کمتر از ۳۰۰ یورو است.