دوربینی مجهز به wi-fi

بازار دیجیتال- شرکت Samsung تصمیم دارد خط تولید دوربین‌های عکاسی دیجیتال مبتنی بر فناوری wi-fi خودش را گسترش دهد. درست به همین دلیل هم این شرکت دوربین جدیدی را با مدل ST۸۰ به بازار معرفی کرده است. این دوربین قابلیت عکاسی با وضوح تصویر ۲/۱۴ مگاپیکسل را داشته و امکان فیلمبرداری با وضوح HD را هم به کاربرانش می‌دهد. به این ترتیب، این دوربین امکان فیلمبرداری با وضوح ۷۲۰ پیکسل را داشته و فیلم‌‌هایی با سرعت ۳۰ فریم در هر ثانیه و فرمت H.۲۶۴ را ثبت و ذخیره می‌‌کند.

دوربین جدید Samsung مجهز به امکان زوم اپتیکال تا ۳ برابر بوده و از یک نمایشگر LCD لمسی با اندازه ۳ اینچ بهره می‌‌برد. این نمایشگر تصاویر را با وضوح ۴۶۰۰۰۰ نقطه‌‌ای برای کاربرانش به نمایش می‌‌گذارد. این دوربین همچنین ابزار ویرایش تصویری با نام Smart Crop داشته و از امکانی به نام Smart Auto برای اصلاح خودکار عکس هم بهره می‌‌برد.

با این همه، اما مهم‌‌ترین قابلیت این دوربین جدید، مجهز بودن آن به فناوری wi-fi است و به این ترتیب، امکان آپلود عکس‌‌ها و فیلم‌‌ها را روی وب‌‌سایت‌‌های به اشتراک‌گذاری و شبکه‌‌های اجتماعی به کاربرانش می‌‌دهد.

ST۸۰ در حقیقت دومین دوربین عکاسی مجهز به فناوری wi-fi شرکت Samsung است که به بازار معرفی شده است. شرکت Samsung اعلام کرده است که این دوربین جدیدش را به زودی و با قیمت ۹۹/۲۴۹ دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی خواهد رساند.