اسپیکر خورشیدی با قابلیت پخش mp3

بازار دیجیتال- این روزها انگار بازار اسپیکرهای کوچک و قابل حمل برای انواع دستگاه‌های پخش موسیقی حسابی داغ شده است تا جایی که شرکت‌های مختلف، محصولات متفاوتی را به این بازار معرفی می‌کنند.

این بار هم یک اسپیکر جالب و البته خورشیدی به بازار معرفی شده است. این محصول دارای سلول‌های خورشیدی برای شارژ شدن است. به این ترتیب این دستگاه می‌تواند در هنگام سفر و در طول روز انرژی مورد نیاز کاربرانش را دریافت و ذخیره کرده و در زمان‌های دیگر کارآیی‌های مورد نظر آنها را تامین کند.

این دستگاه با انواع کارت‌های حافظه SD و SDHC هم سازگاری دارد و می‌تواند فایل‌های موسیقی با فرمت‌های رایج را از طریق این کارت‌ها اجرا و پخش کند. این محصول همچنین از طریق یک پورت USB می‌تواند به کامپیوترهای شخصی متصل شده و نقش یک اسپیکر کوچک را بازی کند.

این در حالی است که این اسپیکر جالب امکان ساعت زنگ‌دار و تقویم روز را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این محصول دارای یک پورت خروجی هدفون ۵/۳ میلیمتری برای اتصال به انواع هدفون‌ها است.

باتری لیتیومی این اسپیکر که از طریق این سلول‌های خورشیدی شارژ می‌شود در هر بار شارژ امکان پخش مداوم ۲ تا ۳ ساعت موسیقی را به کاربرانش می‌دهد. این اسپیکر جالب در حال حاضر با قیمت ۳۰ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.