تلویزیونی سازگار با wi-f i

بازار دیجیتال- شرکت Toshiba یک تلویزیون جدید را به بازار پر رونق این محصولات به بازار معرفی کرده است. این تلویزیون جدید از سری تلویزیون‌های LCD این شرکت با نام Regza است. این محصول با مدل UX۶۰۰U۴۶ به بازار معرفی شده است و اندازه‌ای برابر ۴۶ اینچ دارد. این تلویزیون جدید مبتنی بر تکنولوژی پخش صدای دالبی است و به این ترتیب می‌تواند صدا را با کیفیت مناسبی برای کاربرانش پخش کند. این تلویزیون با تکنولوژی full HD سازگار بوده و به همین دلیل تصاویر را با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این تلویزیون همچنین مجهز به پس‌زمینه LED است و تصاویر را با کنتراست ۱ به ۳۰۰۰۰۰۰ پخش می‌کند. این تلویزیون قابلیت پخش تصاویر در حالت سینما را هم داشته و از اسپیکرهای قدرتمند، اما با طراحی نامریی هم بهره می‌برد.

UX۶۰۰U۴۶ با تکنولوژیwi-fi هم سازگار بوده و حالت ویژه‌ای برای بازی‌های کامپیوتری هم دارد. این تلویزیون، اما دارای اسلات کارت حافظه SD هم هست و به این ترتیب قابلیت اجرای اطلاعات ذخیره شده در این کارت‌های حافظه را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

شرکت Toshiba اعلام کرده است که این تلویزیون جدید را به تازگی و با قیمت ۱۷۰۰ دلار به بازار عرضه کرده است و به فروش عمومی می‌رساند.