معرفی گوشی Hazel سونی اریکسون

گوشی Hazel سونی اریکسون از ماه دسامبر سال گذشته میلادی روانه بازار جهانی تلفن همراه شد. این گوشی ۱۲۰ گرمی از مواد پلاستیکی قابل بازیافت و در ابعاد ۱۰۲ در ۵/۴۹ در ۱۶ میلیمتر ساخته شده است. لنز دوربین پنج مگاپیکسل با کانون اتوماتیک به همراه یک فلش LED در قاب پشت گوشی وجود دارد.حافظه داخلی این گوشی ۲۸۰ مگابایت است که توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت ارتقا می‌یابد. صفحه کلید کاراکتری ساختار مناسبی دارد که دکمه‌های آن تخت هستند و در برابر فشار مقاوم می‌باشند. با این صفحه کلید می‌توان به سرعت تایپ کرد.

شماره‌گیری هوشمند یا جست‌وجوی هوشمند نیز وجود دارد که مخاطبینی را که شماره‌های آنها دارای ارقام تایپ شده است یا اسامی آنها با حروف مربوطه آغاز می‌شود، جست‌وجو می‌کند. گوشی Hazel سونی اریکسون دارای یک دوربین پنج مگاپیکسل با ماکسیمم وضوح ۱۹۴۴ در ۲۵۹۲ پیکسل است.

این گوشی به یک فلش LED نیز مجهز است که از آن به عنوان نور کمکی کانون اتوماتیک استفاده می‌شود. دوربین دارای ویژگی‌هایی مانند تشخیص لبخند، تشخیص چهره، چرخش اتوماتیک، حالت ماکرو، اندازه‌گیری، geotagging تصویر و... است. Hazel سونی اریکسون دارای گیرنده داخلی GPS است که از حساسیت کافی برخوردار است و از A-GPS نیز پشتیبانی می‌کند.