Mp3 player به شکل یک هدست بزرگ ضد آب

بازار دیجیتال- این روزها با رسیدن فصل گرما و تمایل کاربران به شنا و ورزش‌های آبی، بازار محصولات دیجیتال شخصی ضد آب هم حسابی گرم شده است. درست به همین دلیل هم بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده به طراحی و تولید این محصولات رو آورده‌اند تا سهم مناسبی از این بازار پر رونق به دست بیاورند. شرکت Mi-Sport هم یکی از این تولیدکنندگان است که به تازگی محصول جدیدش را به بازار معرفی کرده است. این محصول جدید در واقع یک mp۳ player است که امکانات مختلفی را به کاربرانش می‌دهد.

این دستگاه مبتنی بر حافظه داخلی بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن به ۴ گیگابایت می‌رسد. باتری این دستگاه هم قابل شارژ بوده و در هر بار شارژ امکان پخش مداوم موسیقی تا ۷ ساعت را به کاربرانش می‌دهد. طراحی این محصول به صورت یک هدست بزرگ است که کلیدهای کنترل آن روی بدنه و گوشی این دستگاه تعبیه شده‌اند. این هدست بزرگ دارای گیره‌های مخصوصی است که از افتادن آن از سر کاربران در هنگام شنا جلوگیری می‌کند. این mp۳ player همچنین امکان پخش موسیقی در ۷ حالت مختلف را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این در حالی است که شرکت تولید کننده این محصول هنوز اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه این محصول جدید و متفاوتش را اعلام و منتشر نکرده است. با این حال، اما کارشناسان بازار پیش‌بینی کرده‌اند که این محصول تا نیمه تابستان امسال روانه بازار شود تا فروش خوبی را نصیب شرکت تولیدکننده‌اش بکند.