لپ‌تاپ تازه‌وارد Dell - ۲۳ خرداد ۸۹

بازار دیجیتال- مدل ۱۵۵۸ از لپ‌تاپ‌های تازه وارد و با قابلیت Dell از سری studio در بازار داخلی است که در رده لپ‌تاپ‌های مناسب برای مصارف اداری و خانگی است. براساس اعلام زیگورات ،یکی از عرضه‌کنندگان لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی، نوت‌بوک‌های این سری مدل‌هایی شیک و زیبا به همراه انتخابی از رنگ‌ها و افکت‌های متعدد و همگام با تکنولوژی روز دنیا هستند.

لپ‌تاپ‌های این سری به لطف وجود هسته i۷ اینتل، با ۴GB حافظه مموری از نوع DDR۳ و قابل ارتقا تا ۸GB، دارای ظرفیت بالای هارد دیسک و تا (۵۰۰GB (۷۲۰۰RPM و کارت گرافیک ATI Mobility Radeon HD یک سیستم معقول و حرفه‌ای به حساب می‌آیند که می‌تواند نیاز کاری هر رده شغلی را برطرف سازد.

این لپ‌تاپ‌ها برای بازی، نمایش انواع فیلم‌های دیجیتال، مصارف خانگی، اینترنت، برنامه نویسی و کاربرانی که می‌خواهند با هزینه مناسب یک نوت‌بوک مخصوص کارهای گرافیکی داشته باشند، مناسب هستند. براساس اعلام زیگورات، مدل ۱۵۵۸ یکی از لپ‌تاپ‌های با قابلیت این سری است که دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده intel core I ۷، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۶/۱۵ اینچ از نوع wxga است. تجهیز به کارت گرافیکی ati radeon ۵۴۷۰، وب کم، باتری ۶cell و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

این لپ‌تاپ با قیمت یک میلیون و ۳۹۰ هزار تومان و با ضمانت زیگورات به فروش می‌رسد. زیگورات همچنین مدل E۶۵۱۰ از سری Latitude را از لپ‌تاپ‌های تازه‌وارد این برند در بازار داخلی معرفی کرد که برای انجام محاسبات سنگین، طراحی‌های حرفه‌ای، تجزیه و تحلیل‌های دشوار و زمانبر مناسب است.

لپ‌تاپ‌های این برند همچنین به لحاظ قدرت و زمان استفاده طولانی برای کار مهندسین، محققان، مدیران، کاربران اداری، امور دانشگاهی و علمـی، کار در شرایط سخت همچون محیط‌های کارخانه‌ای، کارگاهی و پالایشگاه‌های نفت با قدرت کارکرد و قدرت پردازش بالا در زمان‌های طولانی مناسب است.

براساس اعلام زیگورات مدل E۶۵۱۰ که از لپ‌تاپ‌های با قابلیت این برند در بازار داخلی است، دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازندهIntel CoreTM i۷، رم هشت گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۶/۱۵ اینچ است.

تجهیز به کارت گرافیکی NVIDIA® NVS ۳۱۰۰M ۵۱۲MB، وب‌کم، بلوتوث، سیستم شناسایی اثر انگشت و ... از سایر ویژگی‌های این دستگاه است. این لپ‌تاپ با قیمت یک میلیون و ۸۹۹ هزار تومان و با ضمانت زیگورات به فروش می‌رسد.