یک mp3 player حرفه‌ای با طراحی سبک و جالب

بازار دیجیتال- دستگاه‌های پخش موسیقی و چند رسانه‌ای قابل حمل این روزها بازار پر رونقی داشته و به یکی از پرفروش‌ترین محصولات دیجیتال شخصی در بازار جهانی تبدیل شده‌اند. این محصولات حالا آنقدر در روند رقابتی طراحی و تولید می‌شوند که ممکن است کاربران و خریداران را برای انتخاب دچار مشکل کنند. در واقع بسیاری از این محصولات طراحی‌های شبیه به هم داشته و حتی کاربری‌های همانند دارند.

دستگاه mp۳ player جدید شرکت Newman هم یکی از این محصولات است که حالا بعد از عرضه دو محصول پر طرفدار و پر فروش iRiver B۳۰ و COWON iAudio E۲ به بازار معرفی شده است و انتظار می‌رود با استقبال کاربران هم مواجه شود.

این محصول با مدل B۳۰ به بازار معرفی شده است و قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. B۳۰ طراحی بسیار ساده‌ای داشته و کاربردهای مختلفی دارد. این دستگاه مبتنی بر حافظه داخلی بوده و ظرفیت حافظه آن به ۲ گیگابایت می‌رسد.

این دستگاه در واقع یکmp۳ player حرفه‌ای است و موسیقی را با کیفیت مناسبی برای کاربرانش پخش و اجرا می‌کند.

این محصول فایل‌های موسیقی با فرمت‌های mp۳، WMA، APE و FLAC را برای کاربرانش اجرا کرده و امکان نمایش عکس‌ها اما تنها با فرمت JEPG را هم در اختیار آنها قرار می‌دهد.

نمایشگر این دستگاه از نوع LCD لمسی، اما در اندازه کوچک ۱/۱ اینچ است که تنها اطلاعات مربوط به فایل موسیقی در حال پخش را برای کاربرانش نمایش می‌دهد و امکان کنترل و تغییر آن را به صورت لمسی در اختیار آنها می‌گذارد.

B۳۰ در رنگ‌های متنوع نقره‌ای، مشکی براق، بنفش و قهوه‌‌ای طراحی و تولید شده است و قابلیت اتصال به انواع کامپیوترهای شخصی را از طریق پورت USB نسخه ۲ پر سرعت خودش دارد. ابعاد این دستگاه برابر ۱۰×۲۶×۶۳ میلیمتر بوده و وزن آن تنها ۵/۱۷ گرم است تا به این ترتیب این محصول را در دسته mp۳ playerهای سبک و قابل حمل قرار دهد.

با این همه، اما هنوز شرکت Newman زمان و قیمت عرضه این محصول را اعلام و منتشر نکرده است.