بازار دیجیتال- شرکت Cowon محصول جدیدش را به بازار دستگاه‌های دیجیتال شخصی قابل حمل عرضه کرده است. این محصول که در واقع یک دستگاه پخش چندرسانه‌ای قابل حمل است، با مدل V۵ به بازار معرفی شده است.V۵ مبتنی بر سیستم عامل Windows CE ۶.۰ است و قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دستگاه دارای یک نمایشگر LCD بزرگ با اندازه ۸/۴ اینچ تمام لمسی است که تصاویر را با وضوح ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این محصول طراحی ساده‌‌ای داشته و هیچ کلیدی روی بدنه آن تعبیه نشده است.با وجود مجهز بودن این محصول به نمایشگر بزرگ، اما این PMP ابعاد و وزن چندان سنگینی ندارد. این دستگاه با وزن ۱۹۷ گرمی بدنه‌ای با ضخامت ۷/۱۵ میلیمتر دارد و به این ترتیب امکان حمل و جا به جایی راحت‌تر را به کاربرانش می‌دهد.

این محصول قابلیت پخش و اجرای فایل‌های موسیقی و ویدئویی با فرمت‌های رایج را دارد، این در حالی است که این دستگاه امکان نمایش تصاویر ویدئویی با فرمت HD را هم به کاربرانش می‌دهد. این محصول امکان اتصال به تلویزیون‌ها از طریق پورت خروجی HDMI را داشته و قابلیت انجام بازی‌های کامپیوتری را هم به کاربرانش می‌دهد.

V۵ مبتنی بر حافظه داخلی بوده و در نسخه‌های مختلف ۸/۱۶ و ۳۲ گیگابایتی هم طراحی و تولید شده است. با این همه، اما شرکت Cowon نسخه ۸ گیگابایتی این محصول را از ابتدای سال جدید میلادی و با قیمت ۲۵۶ دلار به بازار عرضه کرده است و به فروش عمومی می‌رساند.