PMP حرفه‌ای همراه با فیلم Avatar

بازار دیجیتال- یک خبر خوب برای طرفداران فیلم Avatar جیمز کامرون! شرکت چینی Ramos جدیدترین محصول خود را با نسخه کپی از این فیلم به بازار معرفی و عرضه کرده است.

این محصول که یک دستگاه پخش چند رسانه‌ای قابل حمل است با مدل T۱۷FHD به بازار معرفی شده است. T۱۷FHD قابلیت پخش و اجرای فایل‌های ویدئویی با وضوح تصویر full HD را هم به کاربرانش می‌دهد. این محصول مبتنی بر حافظه فلش بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن به ۱۶ گیگابایت می‌رسد. با این حال، اما کاربران این دستگاه امکان ارتقای حافظه آن را از طریق کارت‌های حافظه TF در اختیار دارند.

این محصول مجهز به یک نمایشگر LCD لمسی با اندازه ۳/۴ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این دستگاه دارای پردازنده جدید دو هسته‌ای AMRISC هم بوده و قابلیت ضبط صدای دیجیتالی با فرمت WAV را هم دارد.

T۱۷FHD فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های M،MKV، RMVB، AVI M،MOV، MPG، MPEG DAT MP۴ و TS را نمایش می‌دهد و فایل‌های موسیقی با فرمت‌های m،mp۳ W،WMA، WAV، RM، OGG AAC، M۴A، FLAC و APE را هم برای کاربرانش پخش و اجرا می‌کند.

عکس‌هایی با فرمت‌های J،JPG BMP، PNG، GIF و TIF هم در این دستگاه نمایش داده شده و فایل‌های متنی e-book هم در آن اجرا می‌شوند. این محصول دارای تقویم روز، ساعت و ماشین حساب هم بوده و از یک دستگاه کنترل از راه دور هم بهره می‌برد.

این دستگاه مجهز به پورت خروجی HDMI برای اتصال به تلویزیون‌های LCD هم هست. این دستگاه در حال حاضر با قیمت ۱۳۷ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.