Hello Kitty طلایی برای روزهای تعطیلات

بازار دیجیتال- روزهای سال به پایان می‌رسند تا سال نو میلادی با تعطیلاتش زودتر بیاید. درست به همین دلیل هم هست که هر روز با نزدیک‌تر شدن به روزهای تعطیلات بازار محصولات مختلف دیجیتال هم داغ‌تر می‌شوند. در این میان محصولات دیجیتال شخصی مانند mp۳ playerها طرفداران بیشتری داشته و به این دلیل فروش خوبی هم خواهند داشت. به این ترتیب شرکت‌های مختلف تولیدکننده در این روزها محصولات جدیدشان را به بازار معرفی می‌کنند.

شرکت بزرگ و فعال iRiver هم به تازگی جدیدترین محصول خود را برای کریسمس به بازار معرفی کرده است. این محصول که یک mp۳ player است، طراحی جالب و متفاوتی داشته و به این دلیل می‌تواند نظر اغلب خریداران را به خودش جلب کند. این دستگاه در واقع طراحی شبیه شخصیت کارتونی دوست داشتنی و معروف Hello Kitty دارد. تفاوت این محصول جدید با دیگر محصولات مشابه از نظر طراحی این است که بدنه این دستگاه به رنگ مشکی براق بوده و قسمت‌هایی از آن با رنگ طلایی تزئین شده است تا به این ترتیب محصولی متفاوت و منحصر به فرد برای بازار تعطیلات باشد. این mp۳ player همچنین دارای یک جفت هدفون جالب با طراحی هماهنگ با خود دستگاه است. یک گیره کوچک برای اتصال به گردنبند یا کمربند را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این محصول جالب در دو نسخه ۲ و ۴ گیگابایتی طراحی و تولید شده است. طبق اعلام شرکت iRiver این محصول جدید قرار است از روز ۱۸ ماه دسامبر با قیمت ۹۰ دلار برای نسخه ۲ گیگابایتی به بازار عرضه شده و به فروش عمومی برسد.