Mp3 player کوچک، سبک و ارزان

بازار دیجیتال- در میان محصولات مختلف و متنوعی که این روزها به بازار انواع mp۳ playerها معرفی و عرضه می‌شوند، اغلب مدل‌ها طراحی یا حتی قابلیت‌هایی مشابه با محصولات پر طرفدار مانند iPod شرکت APPLE یا حتی طراحی‌هایی فانتزی و جالب توجه دارند. در این میان، اما بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده هم سعی دارند برای کسب سهم خود از بازار به طراحی و تولید محصولات کوچک و سبک رو بیاورند.

شرکت چینی ONDA هم یکی از این تولیدکنندگان است که به تازگی به تولید محصولات کوچک، سبک و قابل حمل تمایل پیدا کرده است. درست به همین دلیل هم هست که این شرکت به تازگی محصولی کوچک و جالب با نام VX۳۱۳ را به بازار معرفی و عرضه کرده است.VX۳۱۳ یک mp۳ player کوچک با طراحی مکعبی شکل است که می‌تواند مورد توجه بسیاری از کاربران و خریداران قرار بگیرد.

این محصول کوچک و جیبی که ابعادی حتی کوچک‌تر از کف دست دارد، مبتنی بر حافظه داخلی است. به این ترتیب ظرفیت حافظه داخلی این محصول برابر ۲ گیگابایت بوده و امکان ذخیره تمام آهنگ‌های مورد علاقه کاربران را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.VX۳۱۳ مجهز به یک پورت USB نسخه ۲ پرسرعت است که علاوه برامکان جابه‌جایی فایل‌ها، قابلیت شارژ همزمان را هم به کاربرانش می‌دهد. این محصول همچنین وزن بسیار سبکی هم داشته و سنگینی آن تنها به ۵/۱۲‌گرم می‌رسد.

شرکت ONDA اعلام کرده است که این محصول جدیدش را به تازگی و با قیمت ۱۴‌دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.