عرضه دو دوربین فیلمبرداری جدید از طرف Samsung

بازار دیجیتال- شرکت Samsung به تازگی دو دوربین فیلمبرداری دیجیتال را به بازار پر رونق این محصولات معرفی و عرضه کرده است. دوربین‌های SMX-k۴۰ وSMX-k۴۵ از سری دوربین‌‌های فیلمبرداری سری K این شرکت هستند که مجهز به لرزشگیرهای پیشرفته تصویر بوده و از لنزهای جدید بهره می‌برند.این دو دوربین فیلمبرداری دارای لنزهای Schneider KREUZNACH هستند که امکان زوم اپتیکال بالا را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. با این اوصاف این دوربین‌های فیلمبرداری قابلیت زوم اپتیکال تا ۶۵ برابر را به کاربرانشان می‌دهند. این دوربین‌ها از تکنولوژی Intelli-Zoom بهره می‌برند که امکان زوم اپتیکال بیشتر از ۵۲ برابر را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند.

این دو دوربین فیلمبرداری جدید Samsung تصاویر را با وضوح ۴۸۰×۷۲۰ پیکسل ثبت و ذخیره می‌کنند. این تصاویر امکان پخش شدن روی تلویزیون‌های HDTV را با وضوح نزدیک به HD دارند. این دوربین‌ها دارای پورت‌های خروجی HDMI بوده و از پورت‌های USB پر سرعت بهره می‌برند.

دوربین فیلمبرداری مدل SMX-k۴۰ حافظه داخلی نداشته و مبتنی بر حافظه فلش است تا به این ترتیب امکان ارتقای حافظه از طریق کارت‌های حافظه SD و SDHC را به کاربرانش بدهد.

مدل SMX-k۴۵ هم مبتنی بر هارددیسک بوده و ظرفیت هارددیسک آن برابر ۳۲ گیگابایت است تا به این ترتیب قابلیت ذخیره بیش از ۲۰ ساعت و ۴۰ دقیقه فیلم را در اختیار کاربرانش قرار بدهد.

شرکت Samsung اعلام کرده است که این دوربین‌های فیلمبرداری جدید را با قیمت ۹۹/۴۹۹ دلار برای مدل SMX-k۴۵ و با قیمت ۹۹/۳۹۹ دلار برای مدل SMX-k۴۰ به بازار عرضه کرده است و به فروش عمومی می‌رساند.