شرکت Shuttle که پیشرو در تولید کامپیوترهای کوچک یا Small Form Factor است، آخرین دستاورد خود به نام KPC را به بازار جهانی معرفی کرد، KPC که مخفف Korporate Perfect Cube است، محصولی متفاوت نسبت به محصولات قبلی Shuttle است که مصرف انرژی بسیار کمی داشته و قیمت آن مناسب است. به گزارش سازگار ارقام KPC کالایی است که در تولید آن از مواد سازگار با طبیعت استفاده شده و مخصوص شرکت‌ها، کتابخانه‌ها، ادارات و مصارف خانگی تهیه شده است. این نسل جدید از کامپیوترهای Shuttle با استفاده از تکنولوژی جدید در منبع تغذیه و مادربورد خود قادر است توان مصرفی انرژی الکتریکی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

یک کامپیوتر معمولی توانی برابر ۳۰۰W انرژی الکتریکی برای فعالیت نیاز دارد و این در حالی است که KPC در شرایط ایده آل مصرف انرژی معادل ۳۰W داشته و حتی در زمان تراکم کاری این میزان مصرف فراتر از ۵۵W نمی رود که از لحاظ صرفه جویی در مصرف انرژی عدد قابل توجهی است.

KPC کمترین میزان صدا را که حداکثر ۲۸ دسیبل است را تولید می‌کند و حرارت ناشی از CPU و Hard Disk را به بهترین شکل ممکن از داخل سیستم خارج کرده و دستگاه شما را جهت افزایش بازدهی خنک نگه می‌دارد.

سیستم‌های KPC همچون تمام کامپیوترهای دیگر اسمبل شده و در آنها از قطعات استاندارد استفاده می‌شود، در ضمن امکاناتی همچون Wi-Fi و Bluetooth نیز علاوه بر امکانات استاندارد یک سیستم در کامپیوترهای KPC تعبیه شده است. منتظر Shuttle KPC با گارانتی سازگار باشید، این محصول به زودی وارد بازار ایران خواهد شد.