درایوهای جدید Liteon به بازار می‌آیند

بازار دیجیتال- شرکت Liteon دستاورد جدید خود را با نام EZ-DUB به بازار جهانی معرفی کرد. EZ-DUB یک DVD-RW جدید External است که با استفاده از دو دکمه کاربردی ساده، امکان رایت و Backupگیری را برای کاربران فراهم می‌کند.

کاربران به وسیله این درایو می‌توانند تمام فایل‌های مورد علاقه خود از قبیل ویدئو، عکس، اطلاعات و موزیک را به آسانی با فشار یک دکمه رایت کنند.

جدیدترین محصول ارائه‌شده از ســــری EZ-DUB مــــدل DX-۲۰A۴PU است که فرمت DVD-Rewritable DL(+/-)۱ را نیز پشتیبانی می‌کند.

این به این معنی است که با استفاده DX-۲۰A۴PU می‌توان تا ظرفیت ۵.۸GB اطلاعات را فقط روی یک DVD رایت نگهداری کرد.سرعت رایت ۲۰برابر، تجهیز به کلید OFF/ON برای خاموش DVD/RW هنگام عدم نیاز به دستگاه، تجهیز به پایه نگهدارنده که DVD-RW را به صورت عمودی نگه می‌دارد، بهره‌‌مندی از تکنولوژی Smart writer که سرعت بهینه را برای بهترین کیفیت رایت انتخاب می‌کند و بهره‌مندی از تکنولوژی ABS که لرزش و صدای اضافی را هنگام خواندن و رایت‌کردن دیسک‌ها حذف می‌کند از سایر ویژگی‌های این درایو است.

طبق اعلام سازگارارقام (نمایندگی فروش درایوهای Liteon مدل LH-۲۰A۱PU نیز دی‌وی‌دی رایتر جدید دیگری از این سری است که دارای ویژگی‌هایی چون سرعت رایت ۲۰برابر، تجهیز به پورت USB۲/۰، بهره‌‌مندی از تکنولوژی Smart Write و ABS است.هنوز قیمت دقیق این درایوها اعلام نشده است، اما به محض تعیین قیمت با ضمانت سازگارارقام به فروش می‌رسد.