محصول جدید Twin mos به بازار آمد

بازار دیجیتال- شرکت Twin mos دستگاه USB Flash جدیدی به بازار عرضه کرده است که از یک تیغه شناسایی اثرانگشت بهره‌مند است. F۱ که حافظه‌ای حدود ۴گیگابایت دارد،از تکنولوژیUSB۲/۰ بهره‌مند است که این تکنولوژی باعث شده استفاده از این کالا سریع و بی‌دردسر باشد.

یکی دیگر از قابلیت‌های F۱، ثبت و بازیابی خودکار web account‌و Pssword‌های آنها در تمام صفحات وب است. به عبارتی یک کاربر F۱ می‌تواند تمام User ID و Pssword‌های ورود به سایت‌های مختلف اینترنتی خود را در این کالا ثبت کند.

با بهره‌گیری از این تکنیک، دیگر هیچ کاربری نیاز ندارد User ID و Pssword‌های خود را به خاطر بسپارد.

رمزگذاری و رمزبرداری یکی دیگر از خصایص F۱ است. این خصیصه به کاربران این امکان را می‌دهد که فایل‌ها و فولدرهای مهم خود را با استفاده از رمزی محکم رمزگذاری کرده و اجازه استفاده از آنها را تنها با ارائه اثرانگشت معتبر صادر کند.

علاوه بر این F۱ با در نظر گرفتن یک بخش فوق‌امنیتی که تنها با شناسایی اثرانگشت معتبر دسترسی به آن میسر است، اطلاعات سری شما را در محلی جدا از اطلاعات معمولی نگهداری می‌کند.

قابلیت ثبت ۱۰اثر انگشت، امکان جداسازی اطلاعات عادی و محرمانه تنها با شناسایی اثر انگشت، قابلیت تغییر حجم بخش فوق‌امن و معمولی با شناسایی اثر انگشت و پشتیبانی از تکنیک EZ-Login برای ذخیره‌ آدرس‌های دلخواه web از سایر ویژگی‌های این

USB Flash است.

این کالا با قیمت ۴۸هزار تومان و گارانتی دریاکامپیوتر به فروش می‌رسد.