Mp3 player کوچک برای دوچرخه‌سواران

بازار دیجیتال- یک دستگاه پخش موسیقی قابل‌حمل جال و متفاوت به بازار معرفی شده است. این محصول را یک شرکت تایوانی و با نام Podio به بازار معرفی کرده است.

این دستگاه mp۳ player در واقع طراحی متفاوتی داشته و برای کاربران متفاوت و ورزشکار هم تولید شده است.

به این ترتیب بهتر است بدانید که این محصول ابعادی بسیار کوچک و قابل‌حمل دارد که می‌تواند به راحتی در کف دست یا حتی جیب کاربران هم قرار بگیرد. این mp۳ player قابلیت پخش صدای استریو را داشته و تمام امکانات و کاربردهای یک پخش‌کننده‌ موسیقی قابل‌حمل را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

Podio قابلیت پخش و اجرای فایل‌های موسیقی با فرمت‌های رایج را داشته و امکان گوش دادن به موسیقی را بدون نیاز به قرار دادن هدفون‌ها در گوش برای کاربرانش فراهم می‌کند.

طراحی این دستگاه شبیه به یک لوله استوانه‌ای فلزی است که طول آن تنها به ۸۸ میلیمتر می‌رسد. ویژگی مهم و منحصر به فرد این محصول اما مجهز بودن آن به یک دستگیره برای اتصال به فرمان دوچرخه است که به این دلیل می‌تواند مورد توجه ورزشکاران و البته دوچرخه‌سواران قرار بگیرد. باتری این دستگاه از نوع داخلی است که در هر بار شارژ امکان پخش مداوم ۲۹ ساعت موسیقی را به کاربرانش می‌دهد.

Podio مبتنی بر حافظه داخلی است که ظرفیت آن به ۲ گیگابایت می‌رسد. وزن این mp۳ player تنها برابر ۱۳۹ گرم است و قابلیت پخش فایل‌هایی با فرمت‌های mp۳ و WMA را به کاربرانش می‌دهد.

تولیدکننده تایوانی این محصول جالب اما هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و زمان عرضه این دستگاه را اعلام و منتشر نکرده است.