یک mp3 player  جدید از owen

بازار دیجیتال- شرکت‌های چینی معمولا به خاطر طراحی و تولید محصولاتی شبیه به محصولات اصل و البته پرطرفدار در بازار جهانی شناخته می‌شوند.

با این همه یک شرکت چینی به تازگی یک محصول جدید و جالب را به بازار جهانی معرفی کرده است. این mp۳ player جدید محصول شرکت ONN یا Owen بوده و با مدل V۱ به بازار معرفی شده است.

V۱ یک mp۳ player ساده، اما جالب و متفاوت است که می‌تواند نظر اغلب کاربران را به خودش جلب کند. این دستگاه طراحی جالبی دارد و از طرفی ابعاد کوچک و قابل حمل آن، این دستگاه را به عنوان یک انتخاب مناسب برای خانم‌ها تبدیل می‌کند.

V۱ قابلیت پخش و اجرای فایل‌های موسیقی با دوازده حالت مختلف را داشته و این فایل‌ها را با فرمت‌های mp۳ ،WMA ،ASF ،OGG و SRS WOW برای کاربرانش اجرا می‌کند.

این محصول جدید همچنین مجهز به رادیوی FM است که امکان دریافت برنامه‌های ۱۲ شبکه رادیویی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این mp۳ player مبتنی بر حافظه داخلی بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن به یک گیگابایت می‌رسد. این دستگاه همچنین دارای یک پورت USB پرسرعت نسخه ۲ است که امکان اتصال به کامپیوتر‌های شخصی و انتقال اطلاعات را در اختیار کاربران خود می‌گذارد. V۱ همچنین در چهار رنگ متنوع سفید، مشکی، صورتی و آبی طراحی و تولید شده است که می‌تواند نظر کاربران با سلیقه‌های متفاوت را به خودش جلب کند.

شرکت ONN با این همه هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و زمان عرضه این محصول جدید خود را اعلام و منتشر نکرده است.