مانیتورهای پرفروش BenQ - ۱۹ فروردین ۸۸

بازار دیجیتال- مدل G۲۱۱۰W به‌عنوان مانیتور ۲۲ اینچ پرفروش BenQ در بازار داخلی معرفی شد.

طبق اعلام ایران نارا، نمایندگی فروش مانیتورهای BenQ در بازار داخلی، G۲۱۱۰W یک مانیتور ۶/۲۱ اینچ صفحه عریض (Wide) است که وضوح تصویر آن ۱۰۵۰×۱۶۸۰ نقطه در اینچ و شدت روشنایی آن ۳۰۰cd/m۲ است.

نسبت کنتراست این مانیتور نیز ۱۰۰۰:۱ و حداکثر زمان پاسخگویی آن به تصویر ۵ میلی‌ثانیه است.زاویه دید این مانیتور نیز ۱۷۰ درجه افقی و ۱۶۰ درجه عمودی است. G۲۱۱۰W قابلیت نمایش ۷/۱۶میلیون رنگ را داشته و با قیمت ۲۵۵هزار تومان و ضخامت شرکت ایران نارا به فروش می‌رسد.مدل E۷۰۰ نیز یک مانیتور ۱۷ اینچ است که وضوح تصویر آن ۱۰۲۴×۱۲۸۰ نقطه در اینچ و شدت روشنایی آن ۳۰۰cd/m۲ است.نسبت کنتراست این مانیتور ۸۰۰:۱ و زاویه دید آن ۱۶۰ درجه افقی و عمودی است.این مانیتور ۴۴/۳کیلوگرمی قابلیت نمایش ۷/۱۶میلیون رنگ را داشته و با قیمت ۱۸۰هزار تومان به فروش می‌رسد.مدل E۹۰۰W نیز مانیتور ۱۹اینچ پرفروش BenQ در بازار داخلی است که وضوح تصویر آن ۹۰۰×۱۴۴۰ نقطه اینچ، شدت روشنایی آن ۳۰۰cd/m۲ و نسبت کنتراست آن ۷۰۰:۱ است.

حداکثر زمان پاسخگویی این مانیتور به تصویر نیز ۵میلی‌ثانیه و زاویه دید آن ۱۶۰درجه افقی و عمودی است.این مانیتور قابلیت نمایش ۲/۱۶میلیون رنگ را داشته و با قیمت ۲۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد.