مدل‌های جدید Team Group - ۲۸ آبان ۸۷

بازار دیجیتال - استفاده از حافظه‌های مناسب چه از لحاظ حجم حافظه و چه از لحاظ باس آن از جمله عواملی است که تاثیر مستقیم بر کارآیی سیستم خواهد داشت.

امروزه با عرضه سیستم عامل جدید مایکروسافت - ویندوز ویستا - نیاز به حداقل ۲گیگا بایت حافظه نکته اساسی در تهیه یک سیستم به شمار می‌رود. همچنین با عرضه پردازنده‌های AMd Phenom و پشتیبانی از حافظه‌های DDRII ۱۰۶۶ و نیز پشتیبانی پردازنده‌های اینتل از این نوع حافظه‌ها می‌توان گفت بعد از حافظه‌های DDRII۸۰۰ حافظه‌های با باس ۱۰۶۶ مناسب‌ترین گزینه جهت استفاده می‌باشند.

شرکت فونیران در راستای توسعه محصولات خود و با هدف توجه به کیفیت مناسب اقدام به عرضه حافظه‌های شرکت Teamgroup کرده است. مجموعه محصولات Teamgroup شامل حافظه‌های DDRII، DDR و DDRIII شامل مدل‌های Team Xtream DDRIIII ۱۳۳۳ با ظرفیت‌های دو و یک گیگا بایت، Team Dark DDRII۸۰۰ با ظرفیت‌های یک و دو گیگا بایتی، Team Elita DDRII۸۰۰ با ظرفیت‌های ۵۱۲مگابایت، یک ودو گیگا بایت است.

طبق اعلام فونیران حافظه‌های رده Xtreem و Dark جزو حافظه‌هایی با قابلیت اوورکلاک مناسب است که می‌تواند دوستداران اوورکلاک و گیمرها را با توانایی مناسب خود راضی کند.