استفاده از ایمیل‌های Exchange در گوشی‌های نوکیا

نوکیا اعلام کرد که با توسعه کاربری اینترنت در گوشی‌های موبایل، از این پس دارندگان گوشی نوکیا مدلS۶۰ (سری سوم) قادر خواهند بود از سیستم (Microsoft Exchange ActiveSync) در گوشی خود استفاده کنند. ۴۳ مدل از گوشی‌های نوکیا از سیستم تبادل Emailبهره می‌برند که بالاترین تعداد در سطح دنیاست و کاربری تجاری آن از سایر کاربری‌ها متمایز است. نوکیا همچنین اعلام کرد در آینده نزدیک گوشی‌های سری E وN قادر به دریافت Emailخارج از صندوق خواهند بود.

تاکنون حدود ۸۰میلیون گوشی سری سوم S۶۰ - در دنیا توزیع شده است که کاربران آنها می‌توانند از طریق Exchange Server به صندوق نامه‌های الکترونیکی خود دسترسی داشته باشند.

گفته می‌شود، هزینه این خدمات قبلا لحاظ شده و به احتمال زیاد اکثر کارمندان که بیشتر از یک گوشی دارند قادر به استفاده از سیستم Exchange ActiveSync خواهند بود.

دارندگان گوشی‌های نوکیا که شرکت‌هایشان از سیستم Exchange استفاده می کنند می‌توانند این سیستم را به طور مجانی و بدون پرداخت حق اشتراک از طرق مختلف (دانلود -تنظیمات Email) روی گوشی خود نصب کنند.

پس از انجام این تنظیمات، کاربران به راحتی به Email‌های اداری، تقویم، اطلاعات اداری ازطریق یک ارتباط مطمئن دسترسی خواهند داشت.