یک محصول حرفه‌ای جدید از Olympus

بازار دیجیتال- جدیدترین دوربین حرفه‌ای OLYMPUS به بازار معرفی شد. این دوربین که با مدل E-۳ به بازار عرضه شده است، دارای وضوح تصویری برابر ۱/۱۰مگاپیکسل است.

این دوربین حرفه‌ای قابلیت عسکبرداری در ۷سایز مختلف را دارد و عکس‌های گرفته شده را با دو فرمت jpeg و Raw ذخیره می‌کند.

محصول جدید شرکت OLYMPUS مبتنی بر حافظه فلش بوده و فاقد حافظه داخلی بوده، اما امکان ارتقا با کارت‌های حافظه SD، SDHC، XDPICTURE را دارد.مدل E-۳ مجهز به لنز ZuikoDigital است که این لنز قابلیت زوم اپتیکال تا ۵برابر را دارد. همچنین این دوربین مجهز به لرزشگیر دست دیجیتالی هم هست.این دوربین حرفه‌ای علاوه بر عکسبرداری، قابلیت فیلمبرداری با سرعت ۳۰فریم در هر ثانیه را نیز به کاربرانش می‌دهد.E-۳ مجهز به یک نمایشگر ۵/۲اینچی و از نوع LCD است که وضوح تصویر آن برابر ۲۳۰هزار پیکسل است.

این نمایشگر قابلیت تنظیم روشنایی تصویر تا ۱۵درجه را هم دارد.این دوربین حرفه‌ای مجهز به یک پورت USB پرسرعت نسخه دو با خروجی ویدئو و یک دستگاه کنترل از راه دور است. قابلیت نمایش تقویم روز از دیگر امکانات این دوربین حرفه‌ای است. مدل E-۳ مجهز به باتری قابل شارژ است. ابعاد بدنه این دوربین برابر ۷۵×۱۱۶×۱۴۲میلیمتر است و وزن آن بدون باتری به ۸۰۰گرم می‌رسد.شرکت OLYMPUS در حال حاضر دوربین حرفه‌ای جدید خود را در بازار اروپا و با قیمتی برابر ۱۰۹۹دلار به فروش می‌رساند.