مانیتورهای تازه ‌وارد BenQ در بازار جهانی

بازار دیجیتال - مدل X۲۲۰۰W به عنوان مانیتور جدید BenQ معرفی شد که طی روزهای آینده می‌توان شاهد حضور آن در بازارهای جهانی بود.

این مانیتور ۲۲ اینچ صفحه عریض (wide) که وزنی حدود ۵/۵ کیلوگرم دارد،دارای ویژگی‌هایی چون شدت روشنایی ۳۰۰cd/m۲، نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱، وضوح تصویر ۱۰۵۰×۱۶۸۰ نقطه در اینچ است.

زمان پاسخگویی این مانیتور به تصویر ۸ میلی‌ثانیه و زاویه دید آن ۱۶۰ درجه افقی و عمودی است.

X۲۲۰۰W همچنین قابلیت نمایش ۷/۱۶ میلیون رنگ را داشته و رنگ آن مشکی با حاشیه‌های نقره‌ای رنگ است.

مدل‌های G۲۱۱۰W و G۲۱۱۰WA نیز به عنوان مانیتورهای تازه‌وارد BenQ در بازار جهانی معرفی شدند. این مانیتورهای ۶/۲۱ اینچی وضوح تصویری معادل ۱۰۵۰×۱۶۸۰ نقطه در اینچ دارند.

شدت روشنایی این مانیتورها نیز ۳۰۰cd/m۲ و نسبت کنتراست آنها ۱۰۰۰:۱ است.زمان پاسخگویی این مانیتورها به تصویر نیز ۵ میلی‌ثانیه و زاویه دید آنها ۱۷۰ و ۱۶۰ درجه افقی و عمودی است.این مانیتورها که از خانواده مانیتورهای wide هستند قابلیت نمایش ۷/۱۶ میلیون رنگ را دارند.

مدل G۲۲۰۰WA نیز یکی دیگر از مانیتورهای تازه‌وارد BenQ در بازار جهانی است.این مانیتور صفحه عریض (wide)ا۲۲اینچ که در دو رنگ مشکی و ترکیبی از رنگ‌های نقره‌ای و مشکی به بازار عرضه شده است، دارای ویژگی‌هایی چون وضوح تصویر ۱۰۵۰×۱۶۸۰ نقطه در اینچ، شدت روشنایی ۳۰۰cd/m۲، نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ و قابلیت نمایش ۷/۱۶ میلیون رنگ است.زاویه دید این مانیتور نیز ۱۶۰ درجه افقی و عمودی و زمان پاسخگویی آن به تصویر ۵ میلی ثانیه است.حجم این مانیتور ۳/۵ کیلوگرمی نیز ۱۶۳×۴۰۱×۵۱۲ میلیمتر است.