کتابخوان الکترونیکی با طراحی شبیه به Kindle

بازار دیجیتال- در حالی بازار تبلت‌ها هر روز رونق بیشتری پیدا می‌کند، یک کتابخوان الکترونیکی جدید و جالب به بازار معرفی شده است. این کتابخوان از سری محصولات BeBook بوده و به تازگی روانه بازار شده است. این محصول جدید با نام BeBook S به بازار معرفی شده است و قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این دستگاه با پردازنده ۸۰۰ مگاهرتزی کار می‌کند و مبتنی بر حافظه داخلی یک گیگابایتی است. با این حال اما این دستگاه قابلیت ارتقای حافظه از طریق کارت‌های حافظه را هم دارد. این کتابخوان الکترونیکی جدید طراحی بسیار شبیه به کتابخوان Kindle شرکت Amazon دارد و ساختار آن بسیار ساده است تا جایی که کار با آن برای کاربران مختلف راحت است.

S اضافه شده به نام این دستگاه طبق اعلام شرکت تولید کننده آن به خاطر مواردی مانند طراحی اسپورت و مجهز بودن آن به کلید کنترلر جدید که کار با آن را سریع‌تر می‌کند، مجهز بودن به نمایشگر E-Ink با کنتراست بالا، مجهز بودن به ظرفیت داخلی یک گیگابایتی که برای ذخیره بیش از دو هزار کتاب مناسب است و امکان ارتقا تا ۱۶ گیگابایت را دارد و در نهایت سرعت بالای کار با آن انتخاب و به نام آن اضافه شده است. کتابخوان الکترونیکی جدید BeBook S قرار است اولین بار در نمایشگاه لوازم مصرفی الکترونیک IFA که از دوم تا هفتم ماه سپتامبر در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود، رونمایی شود.