نت‌بوک رنگارنگ و پر فروش Samsung

بازار دیجیتال- به تازگی یک نت‌بوک نازک و کوچک با طراحی ساده به بازار عرضه شده است که انتظار می‌رود توجه بسیاری از کاربران را به خودش جلب کند. این محصول را شرکت Samsung با مدل N۱۵۰ به بازار معرفی کرده و یکی از پر فروش‌ترین نت‌بوک‌های این شرکت است. این نت‌بوک به لحاظ سخت‌افزاری تفاوت چندانی با محصولات مشابه و رقبش ندارد، اما طراحی ظاهر و رنگ بندی آن توجه اغلب خریداران را به خودش جلب می‌کند.

این نت‌بوک طبق ادعای مسوولان Samsung در واقع اولین نت‌بوکی است که از پردازنده Atom N۴۵۰ شرکت Intel با قدرت پردازش ۶۶/۱ گیگاهرتز بهره می‌برد. از امکانات سخت‌افزاری آن می‌توان به رم یک گیگابایتی (قابلیت ارتقا تا ۲گیگابایت)، نمایشگر ۱/۱۰ اینچی LED با وضوح تصویر ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل و هارد دیسک ۱۶۰ و ۲۵۰ گیگابایتی اشاره کرد.

N۱۵۰ با داشتن سه پورت USB ۲.۰، اسلات ورودی کارت حافظه، خروجی VGA، پورت اترنت و wi-fi قدرتمندش یک کامپیوتر حرفه‌ای محسوب می‌شود. این نت‌بوک با شارژ باتری ۸ تا ۹ ساعت، وزن ۲۲/۱ کیلوگرم و ابعاد ۴/۲۶ در ۸/۱۸ با ضخامت ۸/۲ سانتیمتر می‌تواند انتخاب مناسبی برای افراد پرمشغله که معمولا در سفر هستند، باشد. علاوه بر این صفحه کلید آن با ۹۳ درصد اندازه یک صفحه کلید معمولی برای نوشتن ایمیل و کارهای تایپی راحت است.

نکته جالب دیگر اینکه این نت‌بوک با میانگین مصرف ۲۶ کیلو وات ساعت در دست کم مصرف‌های بازار نت‌بوک محسوب می‌شود. این محصول در حال حاضر با قیمتی در حدود ۳۵۰ دلار در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

حالا اگر قصد دارید محصولات دیجیتال شخصی خودتان را با هم هماهنگ کنید، می‌توانید یکی از رنگ‌های آبی، مشکی، قرمز، صورتی، زرد، آبی یا مشکی مات را برای نت‌بوک‌تان انتخاب کنید.