ایرفون بی‌سیم Jaybird X3 با قیمت ۱۳۰ دلار معرفی شد

فارنت: جک ۵/ ۳ میلی‌متری هدفون روزهای آخر عمر خود را سپری می‌کند و محصولات جدید بازار به سمت استفاده از فناوری بلوتوث پیش‌ می‌روند، ایرفون Jaybird X۳ که به‌تازگی با قیمت ۱۳۰ دلار معرفی شد، نمونه‌ای از این ادعاست.

جک ۵/ ۳ میلی‌متری سالیان سال است که در تجهیزات صوتی و گوشی‌های هوشمند جا خوش کرده است و به همین منظور هدفون‌‌‌های بسیار زیادی از این جک برای دریافت صدا استفاده می‌کنند، اما با پیشرفت فناوری، جک ۵/ ۳ میلی‌متری هم جای خود را به فناوری‌های جدید می‌دهد. در حال حاضر ایرفون‌ و هدفون‌‌های زیادی در بازار وجود دارد که از فناوری بلوتوث برای انتقال صدا استفاده می‌کنند و اگر قصد خرید یکی از این محصولات را دارید بد نیست ایرفون بی‌سیم Jaybird X۳ را که به تازگی با قیمت ۱۳۰ دلار معرفی شده در لیست خرید خود داشته باشید. ایرفون تازه معرفی شده Jaybird X۳ دنباله‌روسری محصولات Jaybird X۲ است و به لحاظ طراحی شباهت‌های زیادی بین مدل جدید و مدل‌های قدیمی‌تر این سری وجود دارد. این هدفون‌‌ها با هدف استفاده در شرایط مختلف و برای افراد پرجنب و جوش طراحی شده‌اند.

البته ایرفون Jaybird X۳ از طراحی زیبا و باریک‌تری نسبت به X۲ بهره می‌برد و در مقابل رطوبت و عرق بدن مقاوم طراحی شده است تا در تمرین‌های ورزشی طولانی مدت این ایرفون جدید گزینه‌ای ایده‌آل به حساب آید. در کنار طراحی زیبا و باریک‌تر، شرکت Jaybird مدعی است ایرفون Jaybird X۳ به لحاظ آنتن‌دهی بلوتوث هم کاملا نسبت به مدل قبلی خود دگرگون شده است، تا برای گوش فرادادن به موسیقی در فضای بیرون از منزل به‌راحتی بتوان روی Jaybird X۳ حساب باز کرد و هیچ‌گونه تداخلی را در انتقال صدا در Jaybird X۳ شاهد نخواهیم بود.

نکته دیگری که در تمامی هدفون‌های بلوتوث اهمیت زیادی دارد، میزان شارژ این هدفون‌‌‌ها است، از قرار معلوم Jaybird X۳ از لحاظ نگهداری شارژ هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و قادر است با یک بار شارژ کامل به مدت ۸ ساعت تمام کار کند. شرکت Jaybird مدعی است ایرفون Jaybird X۳ سرعت شارژ سریعی هم دارد و با ۱۵ دقیقه اتصال به شارژر تا میزان یک ساعت شارژ می‌شود. هدفون‌های خانواده Jaybird X۳ در دو رنگ مشکی و نقره‌ای از هم‌اکنون از طریق وب‌سایت Jaybird با قیمت ۹۹/ ۱۲۹ دلار قابل خرید هستند، در پایان بد نیست بدانید حضور هدفون‌های خانواده Jaybird X۳ باعث کاهش قیمت سری Jaybird X۲ شده است و آمازون هدفون Jaybird X۲ را با قیمت ۹۹/ ۷۹ دلار به فروش می‌رساند.