سری جدید Xperia X سونی وارد بازار می‌شود

دنیای اقتصاد: سری جدید Xperia X از اواخر خرداد ۱۳۹۵ در بازار ایران عرضه می‌شود. این سری جدید طیفی از گزینه‌ها و فناوری‌های مورد نیاز مصرف‌کنندگان را در اختیار قرار می‌دهد؛ از سریع‌ترین دوربین هوشمند در Xperia X گرفته تا دوربینی برای سلفی‌ گرفتن در نور کم در Xperia XA. Xperia X به فناوری‌های دوربین Sony و فوکوس ترکیبی پیش‌بینی‌کننده مجهز است که به شما تصاویری واضح می‌دهد. بنابراین حتی اگر نمی‌توانید پیش‌بینی کنید که سوژه به چه سمتی حرکت می‌کند، تلفن هوشمندتان می‌تواند.

دوربین پشتی ۲۳مگاپیکسلی در کمتر از ۶/ ۰ ثانیه با لمس یک دکمه از حالت آماده‌ به‌کار، آماده ثبت تصاویری باکیفیت در هر موقعیتی می‌شود. دوربین جلویی ۱۳ مگاپیکسلی با حسگرهای نور کم Sony با حساسیت ISO۶۴۰۰ می‌تواند به شما در ثبت تصویر موردنظرتان کمک کند. از این رو سلفی‌هایتان همیشه واضح خواهند بود. این تلفن هوشمند با فلز یکپارچه و نمایشگر ۵ اینچی با شیشه خمیده در گوشه‌ها طراحی شده است. راحتی قرارگیری و قابلیت استفاده در یکپارچه‌سازی حسگر اثر انگشت در دکمه روشن/ خاموش نمود یافته است که دسترسی حسی و فوری را فراهم می‌آورد. قابلیت‌های پیشرفته نیاز به ماندگاری باتری‌ای برای هماوردی دارد و Xperia X مدیریت هوشمند باتری Sony را برای ارائه تا دو روز ماندگاری باتری به کار گرفته است و البته Sony تنها به این قابلیت که به شما اجازه می‌دهد با یک‌بار شارژ کردن مدت طولانی‌تری از تلفن‌تان استفاده کنید بسنده نکرده است بلکه سری Xperia X به یاری فناوری شارژ تطبیقی Qnovo و سیستم مدیریت باتری هوشمند Sony حداکثر عمر باتری را تا دوبرابر افزایش می‌دهد.

Xperia X به پردازشگر ۶۴ بیتی Qualcomm® Snapdragon™ ۶۵۰ و Qualcomm® Quick Charge™ نسخه ۲ مجهز است، بنابراین می‌توانید با ۱۰ دقیقه شارژکردن با یکی از شارژرهای Quick Charge™ نسخه ۲ برای ۵۵ ساعت استفاده، نیرو در باتری ذخیره کنید. Xperia XA نیز دیگر تلفن هوشمند از سری X با نمایشگر شیشه‌ای خمیده است که بدون هیچ درزی به بدنه منحنی می‌پیوندد. این تلفن هوشمند به نمایشگر متمایزی مجهز است که به‌زیبایی با بدنه دستگاه تلفیق شده و تمام عرض آن را می‌پوشاند تا بتوان از نمایشگر ۵ اینچی آن بیشترین بهره را برد. این تلفن هوشمند به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، فوکوس خودکار ترکیبی و راه‌اندازی بسیار سریع مجهز است. زمانی که می‌خواهید لحظه‌ای غیرمنتظره را ثبت کنید، می‌توانید در کمتر از ۹/ ۰ ثانیه این کار را انجام دهید و حتی اگر پلک بزنید صحنه را از دست نخواهید داد. Xperia XA به دوربین ۸ مگاپیکسلی جلویی با قابلیت نور کم مجهز است بنابراین می‌توانید در تمامی ساعات روز تصاویری واضح و شفاف داشته باشید. Xperia XA با یک‌بار شارژ تا دو روز ماندگاری باتری ارائه می‌کند بنابراین می‌توانید بیشتر به موسیقی گوش کنید، بیش از یک روز با آن صحبت کنید و مدت زمان بیشتری بدون نگرانی بیرون بمانید. Xperia XA نه‌تنها به شما اجازه می‌دهد بیشتر صحبت کنید، بلکه با سیستم مدیریت باتری Sony و شارژ تطبیقی Qnovo به شما تا دوبرابر عمر باتری بیشتر می‌دهد.